Eesti inimesed saatsid aastaga ligi 10 miljonit postisaadetist

Konkurentsiameti iga-aastasest postiteenuste valdkonna aruandest ilmneb, et Eestis edastati möödunud aastal kokku üle 9,6 miljoni postisaadetise, mis on eelneva aastaga võrreldes ligi 18% rohkem.

Postiteenuste turul valitseb äärmiselt tihe konkurents ning peamiselt käib võitlus just kullerteenuse turuosa üle. Kogu postiteenuste käibest (107 mln) moodustas kullerpostiteenus üle poole ning tänu Eesti inimeste järjest aktiivsemale e-poodlemisele on pakikandmise teenus üha nõutum.

Nii siseriiklikult kui rahvusvaheliselt on Eestis mahult suurimaks teenuse osutajaks DPD. “Saadetavate pakkide koguse kasvu taga on suuresti just e-kaubanduse üha suurenev osatähtsus. Ka Eesti inimesed võtavad järjest rohkem omaks teadmist, et e-poest ostmine on tegelikult ülimalt mugav ja lihtne,” selgitas  DPD Eesti AS tegevjuht Rainer Rohtla. “Viimane suurem uuring näitas, et juba praegu moodustavad internetist ostetud kaubad Eestis 6,2% kõikidest asjade ostudest.”

Rohtla sõnul on vaatamata mahtude kasvule konkurents pakivedude turul tihe. “DPD-le on turuliidri positsiooni taganud innovaatiliste ja soodsate lahenduste pakkumine nii äri- kui ka eraklientidele ning kindlasti mängib olulist rolli ka DPD pikaajaline kogemus ja klientide kõrge usaldus meie vastu,” lisas DPD Eesti tegevjuht.

Konkurentsiameti aruande järgi oli 2016. aasta kullerpostiteenuse käive 57,1 mln eurot, mis on eelmise aastaga võrreldes 14,1% enam. Saadetisi edastati möödunud aastal kokku 9,6 mln tükki, mis on võrreldes eelneva aastaga 18% rohkem.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara