Jaapani rõivakaupmees hakkas tooteid müügiautomaadist müüma

Uniqlo müügiautomaat
Jaapani rõivakaupmees Uniqlo avas USA lennujaamas enda müügiautomaadi

Jaapani rõivakaupmees Uniqlo paigaldab Ameerika lennujaamadesse ja kaubanduskeskustesse müügiautomaadid, et muuta rõivaste ostmine väga lihtsaks.

„Uniqlo To Go“ masinatest on võimalik osta ettevõtte kaks kõige populaarsemat toodet kollektsioonist „LifeWear“: Termosärk (14,90 dollarit) ja kerge jakk (69,90 dollarit), kirjutab Business Insider. Müügiautomaadis leiab neid tooteid erinevas suuruses ja värvitoonis. Lisaks on tooted pakendatud mugavalt reisipakendisse.

Uniqlo paigaldab kokku 10 müügiautomaati ning esimene neist avati 3. augustil Oaklandi rahvusvahelises lennujaamas. Ülejäänud avatakse augusti ja septembri kuu jooksul.

Müügiautomaadid võimaldavad ettevõttel avada väikeseid esindusi erinevatel turgudel ja kasvatada enda kohalolu Ameerikas, investeerimata selleks suuri summasid kauplustesse. Lennujaamades paiknevad müügiautomaadid on hea võimalus osa saada sealsest suurest külastajate hulgast.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Grossi Toidukaubad: tööajaarvestus muutus kordi lihtsamaks

Grossi Toidukaupade poeketi operaatorfirma OG Elekra AS võttis suvel kasutusele uudse Begin’i tarkvararakenduse, mis muudab aeganõudva tunni- ja tükitöö arvestuse paberil automatiseerituks igakuiseks tööaruannete esitamise ning palgaarvestuse ajakokkuhoidvamaks ja läbipaistvamaks.

Statistika

Käsi­raamatud