4. august 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Jaapani rõivakaupmees hakkas tooteid müügiautomaadist müüma

Jaapani rõivakaupmees Uniqlo avas USA lennujaamas enda müügiautomaadi
Jaapani rõivakaupmees Uniqlo paigaldab Ameerika lennujaamadesse ja kaubanduskeskustesse müügiautomaadid, et muuta rõivaste ostmine väga lihtsaks.

„Uniqlo To Go“ masinatest on võimalik osta ettevõtte kaks kõige populaarsemat toodet kollektsioonist „LifeWear“: Termosärk (14,90 dollarit) ja kerge jakk (69,90 dollarit), kirjutab Business Insider. Müügiautomaadis leiab neid tooteid erinevas suuruses ja värvitoonis. Lisaks on tooted pakendatud mugavalt reisipakendisse.

Uniqlo paigaldab kokku 10 müügiautomaati ning esimene neist avati 3. augustil Oaklandi rahvusvahelises lennujaamas. Ülejäänud avatakse augusti ja septembri kuu jooksul.

Müügiautomaadid võimaldavad ettevõttel avada väikeseid esindusi erinevatel turgudel ja kasvatada enda kohalolu Ameerikas, investeerimata selleks suuri summasid kauplustesse. Lennujaamades paiknevad müügiautomaadid on hea võimalus osa saada sealsest suurest külastajate hulgast.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757