Eugesta kasvatas käivet veerandi võrra

Danone, danonki
Danone, danonki

Jaemüüja Eugesta võitis mitmeid suuri hankeid ning tänu sellele suurendati käivet ligi veerandi võrra. Samuti suudeti 2015. aasta kahjum kasumiks pöörata.

Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et jaemüügiga tegeleva Eugesta Eesti ASi müügitulu kasvas 2016. aastal 23 protsenti, 22,55 miljoni euroni (võrreldes eelneva aastaga). Ärikasum ulatus 179 772 euroni, veel 2015. aastal saadi 107 531 eurot kahjumit.

Ettevõttes töötas mullu keskmiselt 79 inimest, võrreldes 2015. aastaga suurenes see näitaja 5 võrra. Käive töötaja kohta tõusis 15 protsenti, 285 476 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 7 protsenti, 1543 euroni kuus.

„Kuigi 2016. aasta oli alles teine aasta pärast suuri muutusi tooteportfellis ja firma struktuuris, siis võime nentida, et aasta oli juba palju stabiilsem kui eelnev. Tooteportfell on täienenud uute koostööpartnerite piimatoodete, kosmeetika ja maistustega,“ kirjutas ettevõte oma tegevusaruandes.

Juhtkond lisas, et Danone’i brändiga koostöö alustamine aitas müügitulu kasvule tunduvalt kaasa. Samuti hakati Rimi jaeketti varustama Ferrero toodetega.

Eugesta Eesti ASi emafirma on Leedu ettevõte Eugesta UAB. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal firmast dividende ei võetud.

Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega Äripäeva infopangas

Osale arutelus

  • Mait Kraun
    Äripäev

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Maxima otsib KAUPLUSTE FORMAADIJUHTI

Maxima Eesti OÜ

04. juuni 2018

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara