Alkoholiettevõtted kutsuvad inimesi vastutustundlikult tarbima

Alkoholiettevõtted kutsuvad inimesi vastutustundli
Alkoholiettevõtted kutsuvad inimesi vastutustundli

Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liit (ATML) alustas jätkukampaaniaga “Kui võtad, võta vett vahele!”, mille eesmärk on ärgitada inimesi iga joodud alkoholiklaasi vahele jooma ühe klaasi vett ning nõnda arendada vastutustundlikku ja teadlikku alkoholitarbimiskultuuri.

ATMLi tegevjuhi Triin Kutbergi sõnul on koos alkoholiga või sellele vee vahele joomine kõige lihtsam viis, kuidas aeglustada alkoholi tarbimise tempot ning vältida olukordi, kus inimesed alkohoolseid jooke kiiresti tarvitades ruttu purju jäävad. 

“Soovime koos Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liidu liikmete ning baaride, restoranide ja kauplustega viia inimesteni mõistmise, et ennetamaks liigjoomisest tulenevaid kahjusid, tuleks alkoholi tarbida mõistlikult ja vastutustundlikult,” ütles Kutberg. “Usume, et inimeste käitumist ei ole võimalik muuta keeldude ja käskudega, vaid läbi selgituse, erinevate osapoolte koostöö ja targema tarbimise tegeliku soodustamise. Me tahame luua uue, arukusele ja teadlikkusele suunatud tarbimiskultuuri. Seepärast olemegi jõud laial rindel ühendanud.” 

Kampaania septembri ja oktoobri jooksul pakuvad liikumisega liitunud baarid, kohvikud ja restoranid alkoholi ostnud kliendile tasuta joogivett ning Eesti suurimate jaekettide Aldar, Coop, Maxima, Prisma ja Selver kange alkoholi ja veini riiulitel saavad pudelid ostjat informeerivad kaelarääkijad. 

“Kampaaniaga on liitunud 84 baari, kes juba praegu pakuvad alkoholiga koos vett või hakkavad seda tegema nüüd, sest nad mõistavad selle olulisust,” märkis Kutberg. “Lisaks ootame septembri jooksul veel ühinema kõiki baare, pubisid, restorane ja teisi alkoholi pakkuvaid asutusi, kes peavad oluliseks mõistlikku ja vastutustundlikku tarbimist. Loodetavasti on neid Eestis veel palju.” 

Kõik kampaaniaga liitunud asutused saavad ATMLilt märgise “Siin tarbitakse targalt”, mis annab kliendile kindluse, et võõrustaja hoolib tema heaolust ning juhul, kui ta soovib tarbida alkoholi, võimaldatakse talle tasuta joogivett. 

Eesti Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liitu, mis esindab suuremaid alkoholi tootjaid ja maaletoojaid Eestis, kuuluvad Liviko, Prike, Dunker, Altia, Pernod Ricard, Tridens, Remedia, Amber Distribution, Coca Cola HBC, Estonian Spirit, Avallone ja Brown-Forman.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara