L’Oréal müüb The Body Shopi

L’Oréal müüb The Body Shopi
The Body Shop

Brasiilia kosmeetikatööstuse liider Natura Cosméticos SA teatab, et on lõplikult soetanud ja üle võtmas The Body Shopi L’Oréalilt peale vajalike lubade saamist asjassepuutuvatelt ametiasutustelt.

The Body Shopi ostuga astub Natura järgmise otsusekindla sammu ülemaailmse, mitmekanalilise kosmeetikagrupi loomisel, kuhu kuuluvad lisaks The Body Shopile Natura ja Aesop, kes on ühtviisi pühendunud eetilise ärimudeli praktiseerimisele, jätkusuutlikkusele ja positiivse sotsiaalse mõju avaldamisele. Esmane ostuleping kuulutati välja 9. juunil.

Tehinguga saab täiendust ulatusliku jalajälje ja võtmeturgudel laialdase geograafilise esindatusega müügigrupp. Üheskoos on kolmel brändil esindused 69 riigis, kus tegutsevad 17 000 töötajat 3 200 kaupluses. Lisaks on olemas tugev frantsiisvõrgustik 1,8 miljoni iseseisva müügiesindajaga ja põhjalik portfoolio, millesse kuulub lai valik tootekategooriaid.

Natura direktorite nõukogu kaasesimees Guilherme Leal ütles, et neil on ülim hea meel tervitade The Body Shopi Natura Grupis. “See ühendus liidab ettevõtted, kes jagavad ühist visiooni, mis ületab tavapärase äritegevuse eesmärke. Uus liit parema tuleviku heaks on kuju võtmas.”

The Body Shop on globaalne ilubränd, mille asutas 1976. aastal Brightonis, Inglismaal Anita Roddick. The Body Shopi motoks on maailmas korda saata positiivset muutust läbi kõrgkvaliteetsete loodusest inspireeritud ja eetiliselt ning jätkusuutlikult toodetud naha- ja juuksehooldustoodete ja jumestusvahendite turuletoomise.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara