Klick Eesti on müügis

Klick Eesti juht Marko Kalve
Klick Eesti juht Marko Kalve

Digikaupade müüja Klick Eesti on Äripäevale teadaolevalt müügis. Konkurendid möönavad, et müügiks on hea aeg ning sarnase mustriga on suuromanikud Armin Kõomägi, Indrek Prants ja Sven Mansberg varemgi äri ajanud.

Klicki juhatuse liige Marko Kalve vihjas, et müümine on jutuks olnud, aga ei kinnitanud ega lükanud ümber väidet, et praegu on ostjat hakatud otsima. “Selles suunas on viimastel aastatel olnud meil arutlusel mitu varianti. Praegu ei ole aga midagi kindlat võimalik öelda, millised nendest plaanidest teoks saavad,” rääkis Kalve.

Vahepeal tõusuteel olnud Klicki kasumlikkus kukkus 2015. aastal, jõudes möödunud aastal poole miljoni euroga miinusesse. Kalve tõdes, et Eesti on väga väike turg ja siin on palju tegijad ning kõik võitlevad enda koha eest. Ta ütles, et kuigi nende internetipoe müük kasvab, on tunda kõige suuremat konkurentsi nii kohalikelt internetipoodidelt kui ka väljastpoolt. “See trend kindlasti jätkub.”

“Turuolukord vajab pidevat kohanemist ja oleme juba edukalt teinud ettevõttes mitmeid muutuseid,” jätkas Kalve ja märkis, et selle tulemusel on nende tänavused tulemused “tublisti paremad kui eelmisel aastal”.

Kalve sõnul arendavad nad oma veebipoodi kindlasti edasi, aga kogu müük lähiaastatel kindlasti veebi ei liigu. “Järgmisel aastal on plaanis sulgeda üks pood, aga see on jaekaubanduses täiesti tavaline tegevus,” rääkis ta ja lisas, et neil on praegu üle Eesti üle 20 poe ja nende fookus on füüsilistel poodidel. “Pikas perspektiivis on loomulikult võimalik, et mõni pood tuleb veel sulgeda, aga hetkel pole see aktuaalne.”

Loe Äripäevast, mida konkurendid olukorrast arvavad.

Osale arutelus

  • Kristel Härma
    Äripäeva ajakirjanik

  • Märt Belkin
    Äripäeva ajakirjanik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara