Aatrium Sisustuskaubamaja kasvatas käivet ja kasumit

Aatrium sisustuskaubamaja
Aatrium sisustuskaubamaja

Mööbli- ja valgustimüüja Aatrium Sisustuskaubamaja kasvatas nii käivet kui ka kasumit.

Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et mööbli, valgustite ja muude kodutarvete jaemüügiga tegeleva Aatrium ASi müügitulu kasvas 7 protsenti, 7,64 miljoni euroni. Ärikasum suurenes 19 protsenti, 493 294 euroni (võrreldes eelneva aastaga).

Mullu töötas firmas keskmiselt 33 inimest, see näitaja ei muutunud. Käive töötaja kohta suurenes 7 protsenti, 231 633 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 18 protsenti, 2195 euroni kuus.

Eelmise aasta majandustulemustele tegevusaruandes kommentaare ei antud. Ettevõte aga kirjutas, et 2017. aasta põhieesmärgiks on firma turupositsiooni säilitamine ja kindlustamine olemasolevatel turgudel.

Aatrium Sisustuskaubamaja emafirma on Silikaat Grupp AS. Silikaat Grupp ASi omanikud on omakorda Vello Kunman (40 protsenti), Sirje Kunman (15 protsenti), Key Kunman (15 protsenti), Kea Kunman (15 protsenti) ja Kerstin Kunman (15 protsenti).  Eelmisel ja üle-eelmisel aastal firmast dividende ei võetud.

Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega Äripäeva infopangas.

Osale arutelus

  • Mait Kraun
    Äripäev

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara