„Oli ainult aja küsimus, millal Suitsupply Eestrisse jõuab – Läti ja Leedu turul toimetame sõbralikult koos juba mõnda aega,“ ütles Baltika Baltmani kollektsioonijuht Kaja Milder. Ta lisas, et kindlasti aitab selle Hollandi päritolu ja Aasias asuvate tootmisüksustega meestemoe brändi turule tulek muuta üldist pilti mitmekesisemaks. „Nii Baltman kui Suitsupply pakuvad igapäevamoodi hästi riietuda soovivale mehele. Meie mõlema põhitoode on ülikonnad ja pintsakud ning hinnatasemed on sealjuures sarnased,“ sõnas Milder.
Milderi sõnul on Suitsupply tegevus e-kaubanduse vallas neile heaks eeskujuks, ning nende nende e-müügi osakaal kogumüügist. „Ka Baltmani e-müük Andmorefashion.com’s on aasta- aastalt aina kasvanud, seda nii Baltikumis kui ka Venemaal ja Soomes. Eelmisel aastal lausa poole võrra, aga meie eesmärk on kindlasti e-müüki kasvatada.“ Baltikumis oli Baltmani müügitulu eelmisel aastal üle 5 miljoni euro ning brändipoode kokku 14.
Milder tõi välja, et hoolimata sellest, et nad konkurendist lugu peavad, siis Baltmanil on nende ees siiski kolm põhilist eelist. „Esiteks, Baltmani ülikonna, mantlid ja pintsakud valmivad 100% Eestis. See on isegi Euroopa kontekstis märkimisväärne, ühelt poolt hoiame elus Eesti rätsepmeistrite traditsioone ja pärandit, teisalt on toodete kvaliteet tipptasemel,“ rääkis Milder. Teise punktina tõi ta välja turu tundmine. „Tunneme hästi Eesti, Läti ja Leedu meeste eelistusi ja istuvust, seda toetab ka 26-aastane brändi kogemus – igal meestemoe brändil on oma saladused, kuidas perfektne istuvus saavutada.“ Kolmandana punktina tõi ta välja, et kuna Baltman liigub kangameistrite hinnangul Euroopa meestemoe preemiumbrändide hulka, siis on neile kättesaadavad maailma parimad kangad nagu Loro Piana, Cerruti ja Dormeuil.