Autor: Kaubandus.ee • 27. september 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Valmis joogi- ja toidukaupade hulgimüügi konkurentsiraport

Joogi- ja toidukaupade hulgikaubanduse konkurentsiraport teeb põhjaliku ülevaate valdkonna üldistest trendidest ja pakkudes erinevate näitajate põhjal moodustatud edetabeleid. Nii saab kiirelt analüüsida, kus kellegi tugevused-nõrkused ja kuidas enda ettevõtte positsioon teistega võrdluses paistab.

Raporti valimisse on kaasatud 367 hulgimüügi ettevõtet, kelle käive 2016. aastal küündis vähemalt 100 000 euroni.

Raportist saab teada näiteks, et hulgikaupmeeste vaated järgmisele 12 kuule on üpris murelikuks tegevad. Kuigi pea 2/3 juhtidest usub kasvu, siis palgatõusu võimalust ei nähta, töötajate arvu prognoositakse samal tasemel ja peamise probleemina nähakse liiga madalat edasimüügi juurdehindlust ehk survet kasumlikkusele. 

Tihedale konkurentsile viitab ühe peamise arengupidurina mainitav, et jaeketid on hakanud ise kaupa maale tooma ja see omakorda on ilmselt üks tegur mainitud pingeliste suhete tekkimisel. Peamise kulutegurina nähakse logistikakulude kasvu.

Telli endale raport SIIT.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757