Lätis tehti ajalugu: poodidesse jõudis korraga miljon erinevat pakendit

pakend
pakend

Uus läti pakenditehas Immer Digital kasutas ühe esimesena Euroopas uut tehnoloogiat, et paisata poodidesse müügile miljon erineva disainiga jogurtitopsi.

Pakendite loomiseks kasutati HP Indigo digitaalset pakendiprinterit ja MOSAIC nime kandvat tarkvara, mille nutikas algoritm suudab luua sadu tuhandeid erinevaid disaine. Tehnoloogiat kasutati Tukuma Piens jogurtijookide pakendite valmistamiseks, kus iga nelja erineva maitse jaoks oli valitud üks põhivärv, kuid tehnoloogia abil oli iga pakendi disain eelmisest mõnevõrra erinev.

Kasutatav tehnoloogia suudab luua igale pakendile unikaalseid disainielemente, seda suvaliselt paigutatud kujutiste abil, zoomi-sätete muutmise teel ning erinevate elementide paigutuse muutmise abil. Seega on sisuliselt võimalik luua lõpmatu arv erinevaid disaine, ilma, et ükski pudel oleks eelmisega täpselt samasugune. 

Jogurtitootja kasutas pakendilahendust ära ka Euroopa korvpalli meistrivõistluste ajal, mil ettevõte toodete pakenditel olid toetatava Läti korvpallimeeskonna autogrammid. "Tänu unikaalsele disainile on jogurtijookide müük selgelt kasvanud,” sõnas IMMER Groupi president Irina Miroshnik.

IMMER Digital on üks esimesi ettevõtteid maailmas, mis kasutab pakenditele disaini lisamiseks HP Indigo 2000 printimistehnoloogiat. Digitaalne printimine on muutumas maailmas järjest populaarsemaks, kuna selle tootmisaeg on lühike ja disaini on võimalik kiiresti muuta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara