5 mõtet, kuidas panna inimesed tavakauplusest rohkem ostma

PRomo, kauplus, kliendid
PRomo, kauplus, kliendid

Rootsist pärit shopper marketingi ekspert Martin Moström, kes esineb 9. novembril Eestis, jagab lugejatele 5 mõtet, kuidas panna inimesed tavakauplusest rohkem tooteid ostma.

Näita toodet

Ostuprotsessi keskpunktis on toode. See on see, mis tõmbab klienti kauplusesse ja kiirendab tema  ostuprotsessi. Kaupmehed peavad aru saama toote olulisusest ning mõtlema hoolikalt kaupade väljapanekule.

Tõhus navigatsioon

Reaalses maailmas, kui sa ei tea, kuhu sa lähed, siis sa ei jõuagi kohale. Kaubanduses ei ole see teistsugune. Kui tarbija külastab kauplust, mis ei ole talle tuttav või külastab seda harva, siis nad vajavad visuaalset teejuhti, et aidata neil kaupluses üles leida erinevad kaubad ja teenused.

Tootevaliku lihtsustamine ja nende presenteerimine

Kauplused pakuvad tihti väga laia kaubavalikut sarnastele toodetele. Seda eriti keerukates või harva ostetavates kategooriates ning seetõttu on tarbijatel keeruline otsustada, mida osta.

Vähendage segadust

Segadus on kaubanduse läbipaistvuse vaenlane. See segab tarbijal visuaalselt leida sobivaid tooteid ning kaupluses liikuda. Segaduse tõttu võib tal jääda leidmata ka soovitud kaubad ja teenused.

Tee ostukogemus nauditavaks

Walt Disney ütles kord “Inimesed kulutavad raha, kui nad ennast hästi tunnevad.” Uuringud on kinnitanud, et see vastab tõele. Kui kliendid saavad ostukogemust nautida, veedavad nad poes rohkem aega ja teevad tõenäoliselt rohkem suvalisi ostusid. Kui müüakse kiiresti ringlevat kaupa, siis mugavus ja kiirus on olulised tegurid, et suurendada klientide ostukogemust.

9. novembril toimub Shopper marketingi meistriklass, kuhu on veel saada 4 vaba kohta. Kiirusta. Loe infot SIIT ning registreeru SIIN.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara