25. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

5 mõtet, kuidas panna inimesed tavakauplusest rohkem ostma

Foto: Raul Mee
Rootsist pärit shopper marketingi ekspert Martin Moström, kes esineb 9. novembril Eestis, jagab lugejatele 5 mõtet, kuidas panna inimesed tavakauplusest rohkem tooteid ostma.

Näita toodet

Ostuprotsessi keskpunktis on toode. See on see, mis tõmbab klienti kauplusesse ja kiirendab tema  ostuprotsessi. Kaupmehed peavad aru saama toote olulisusest ning mõtlema hoolikalt kaupade väljapanekule.

Tõhus navigatsioon

Reaalses maailmas, kui sa ei tea, kuhu sa lähed, siis sa ei jõuagi kohale. Kaubanduses ei ole see teistsugune. Kui tarbija külastab kauplust, mis ei ole talle tuttav või külastab seda harva, siis nad vajavad visuaalset teejuhti, et aidata neil kaupluses üles leida erinevad kaubad ja teenused.

Tootevaliku lihtsustamine ja nende presenteerimine

Kauplused pakuvad tihti väga laia kaubavalikut sarnastele toodetele. Seda eriti keerukates või harva ostetavates kategooriates ning seetõttu on tarbijatel keeruline otsustada, mida osta.

Vähendage segadust

Segadus on kaubanduse läbipaistvuse vaenlane. See segab tarbijal visuaalselt leida sobivaid tooteid ning kaupluses liikuda. Segaduse tõttu võib tal jääda leidmata ka soovitud kaubad ja teenused.

Tee ostukogemus nauditavaks

Walt Disney ütles kord “Inimesed kulutavad raha, kui nad ennast hästi tunnevad.” Uuringud on kinnitanud, et see vastab tõele. Kui kliendid saavad ostukogemust nautida, veedavad nad poes rohkem aega ja teevad tõenäoliselt rohkem suvalisi ostusid. Kui müüakse kiiresti ringlevat kaupa, siis mugavus ja kiirus on olulised tegurid, et suurendada klientide ostukogemust.

9. novembril toimub Shopper marketingi meistriklass, kuhu on veel saada 4 vaba kohta. Kiirusta. Loe infot SIIT ning registreeru SIIN.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757