Ülemiste keskus on teist aastat järjest Tallinna hinnatuim keskus

Ülemiste keskus
Ülemiste keskus

2015. aastal tõusis Ülemiste keskus parimate kaubanduskeskuste topis esikohta hoidva Rocca al Mare Keskuse kõrvale ning 2016. aastal tõukas Rocca al Mare troonilt. Sel aastal on Ülemiste tulemused veelgi paranenud ning edumaa teiste keskuste ees kasvanud.

„Ülemiste keskus on Tallinna kõige tuntum tööstuskaupade ostukoht,“ sõnas Emori uuringuekspert Kersten Jõgi. „Klientide jaoks on tegemist maineliidriga, kes eristub teistest suurima kaubavaliku ning moodsaima kogupere ostukohana. Ülemistet pidas Tallinna parimaks tööstuskaupade ostukohaks 32% vastanuist, Rocca al Maret aga nimetas 25%. Kaubanduskeskustes asuvatest poodidest on klientidele kõige atraktiivsemad rõivapood H&M, jalatsipood NS King ning parfümeeria-kosmeetikapood I.L.U.“

Kersten Jõgi kinnitusel ei ole kaubanduskeskused enam ammu pelgalt kaupade müügile orienteeritud, vaid üha olulisema tõmbejõuga on erinevad teenused. „Traditsiooniliste teenuste kõrval, nagu näiteks panga-, side- ja iluteenused, tõuseb üha enam toidu- ning meelelahutuskohtade tähtsus. Kino ja restoranid annavad keskustele palju lisaväärtust, mida klient hindab kõrgelt,“ rääkis Kersten Jõgi.

 Kaubanduskeskute TOP5 2017. a 2016. a  2015.a 

 Ülemiste keskus

32% 31%  26% 
Rocca al Mare Keskus  25%  28% 25% 
Kristiine Keskus  14% 16%  15% 
Järge Keskus  9%  9% 9% 
Viru Keskus koos Tallinna Kaubamajaga  7% 7%  8%

 

 TOP10 Teenused 2 kuu jooksul  Kaubad või teenused 2 kuu jooksul 
 Ülemiste keskus  15% 39% 
Kristiine Keskus  14%  31% 
 Rocca al Mare Keskus 13%  30% 
 Lasnamäe Centrum 9%  18% 
 Viru Keskus koos Tallinna Kaubamajaga 7%  17% 
Järve Kekus 6% 15%
Mustamäe Keskus  14%  15% 
Mustika Keskus  4%  13% 
Solaris  11%  13% 
Sikupilli Keskus   3% 9%

„Sel aastal uurisime lisaks kaupadele ka teenuste tarbimist. Tänu erinevate teenuste pakkumisele võidavad kõige rohkem kliente juurde just meelelahutusele orienteeritud keskused nagu Mustamäe Keskus ja Solaris – mõlemad pakuvad nii kinoelamust kui ka head söögikohtade valikut. Mustamäe ja Solarise puhul saab ühe kliendimagnetina välja tuua ka Lido olemasolu,“ lisas Jõgi.

Uuringu käigus küsitleti 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat ning valim on esinduslik piirkonna vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring viidi läbi august–september 2017 telefoniintervjuudena.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara