1. november 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

4 soovitust kliendile parima ostukogemuse pakkumiseks

Foto: pixabay.com
Internetikaubanduse kiirest kasvust hoolimata on ostukogemus inimestele endiselt tähtis ning jaemüüjate ülesanne on anda inimestele seda, mida nad tahavad. Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa toob välja 4 soovitust, mida teha, et pakkuda klientidele parimat ostukogemust.

Uuenduslikud lahendused

Selleks, et veebikauplustega võistelda ja oma müügitulemusi parandada, peaksid jaemüüjad igapäevaste tegevuste juures rohkem digitaalset tehnoloogiat kasutama. Interaktiivsed elemendid nagu asukohapõhised teated, navigatsiooniäpid poes liikumiseks, vöötkoodiskannerid ja videoekraanid on uue ostukogemuse loomiseks suurepärased. Üks kõige lihtsam ja tõhusam moodus jaekauplust moodsamaks teha on pakkuda seal tasuta wifit. Traadita interneti koduleheks saab määrata jaemüüja kaupluse veebilehe ja kui kaupluses on ka puhkeala, jäävad kliendid sinna tunduvalt kauemaks. Need uuendused aitavad jaemüüjal teenuse kvaliteeti parandada ja tugevdada suhteid klientidega. 

Andmed on kirss tordil 

Tänapäevaste tehnikalahendustega on klientide andmeid koguda lihtsam kui kunagi varem. See annab täpse ja täieliku ülevaate klientide käitumisest, tegevustest ja eelistustest. Tänu sellele saavad jaemüüjad teha paremaid otsuseid kaupluse kujunduse, personali, kaubavaliku jms kohta. Andmed on tõesti kirss tordil, neid tasub kasutada. 

Tipptasemel klienditeenindus

Jaekaubanduses unustatakse sageli ära, et hea klienditeenindus on oluline. Selleks, et kliendi kogemus oleks täiuslik, tuleb meeles pidada, et teie suhtumine neisse on väga tähtis. Kui investeerite aega klienditeenindajate välja õpetamisse, siis on sellest teie ettevõtte mainele palju kasu. Mõelge, kellega te konkureerite, ja püüdke leida oma lähenemine – tipptasemel klienditeenindus võib olla just see, mis tõstab teie ettevõtte teiste seast esile. 

Brändi maine

Mõned inimesed valivad teise kaupluse, sest seal on madalamad hinnad, aga siiski on palju kliente, kelle jaoks on nauditav ostuelamus väärtuslikum kui hind. Kui suudate pakkuda suurepärast elamust, arvestades ülaltoodud aspekte, siis võite olla kindel, et inimesed soovitavad teid teistelegi. Sõnal on turundamises suur jõud ja see võib teie ettevõtte mainet kõvasti parandada. Tehke oma kauplusele ja suurepärasele ostuelamusele reklaami ka sotsiaalmeedias – igast pisiasjast on abi. 

Allikas: Erply blogi

Autor: Kristjan Hiiemaa, Erply tegevjuht

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757