3. november 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Baltika avab Soome e-müügi edendamiseks pop-up poe

Foto: Baltika Grupp
Baltikumi suurim moebrändide arendaja Baltika Grupp avab detsembris Espoos Iso Omena kaubanduskeskuses uudse kontseptsiooniga pop-up poe, mille eesmärgiks on toetada Baltika e-poe Andmorefashion.com kasvu Soome moeäri turul.

Baltika Grupi juhatuse esimehe Meelis Milderi sõnul näeb Baltika Grupp oma peamise kasvumootorina lähiaastatel Baltika müügitulude suurenemist läbi ekspordi ja e-müügi. Tänu erinevatele tegevustele selle eesmärgi täitmiseks on Baltika Grupi disainieksport viimastel aastatel oluliselt suurenenud, käesoleva aasta esimese üheksa kuu jooksul kasvas hulgi- ja frantsiisimüük 7% ja oli 5, 4 miljonit eurot, e-poe Andmorefashion.com müük on tänavu esimesel üheksal kuul kasvanud 38%, ületades miljoni euro piiri. 

Baltika Grupi brändid on Soome turul esindatud alates 2013. aastast, hetkel müüakse ettevõtte kahte suurima käibega moebrändi Montonit ja Mosaici 19 erinevas Aleksi13 ja Haloneni kaubamajas üle riigi. "Kuivõrd mitmeid meie brändid on Soomes juba tuntud, samuti näitavad tänased e-müügid suurt huvi Ivo Nikkolo vastu, otsustasime alustada pilootprojektiga, mille eesmärgiks on toetada Andmorefashion.com müüke Soomes, ühendades füüsilise poe tugevused e-poe võimalustega," täiendas Milder.

Pilootprojekti kestvuseks on planeeritud pool aastat, mille raames avatakse tänavu detsembris Soomes Espoos hinnatud Iso Omena kaubanduskeskuses pop-up pood. E-müügi kasvu toetamiseks on planeeritud ka mitmeid teisi tegevusi, mis toetavad Baltika Grupi e-poe Andmorefashion.com ja füüsisilise poekeskkonna integratsiooni. "Kui pilootprojekt osutub edukaks, näeme Soomet edaspidi lisaks Eestile, Lätile ja Leedule kui ühte olulist turgu, kus soovime kasvada erinevaid  müügikanaleid kombineerides, et pakkuda oma klientidele terviklikku ja parimat ostukogemust ja suurendada Eesti disaini eksporti naaberriikidesse," täiendas Milder.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757