Kui palju on kasvanud valmistoidu müük?

Rimi pitsa
Rimi pitsa

Uurisime jaekettide esintajatelt, kui palju on neil aastaga kasvanud valmistoidu müük ning mis on kõige müüdavam toode selles kategoorias?

Coop Eesti kommunikatsioonijuht Martin Miido: Coopi kauplustes on valmistoidu müük kasvanud tublisti üle 10%. Meie kõige populaarsemad tooted on kartulipüree ja ahju­kartul.

Maxima Eesti operatsioonidirektor Makro Põder: Koheseks tarbimiseks mõeldud toidud aina koguvad populaarsust. Meie kaupluste ostustatistika põhjal saame kinnitada, et võrreldes möödunud aastaga on tänavu valmistoitude tarbimine kasvanud keskmiselt 6% võrra.

Kõige suuremat huvi tunnevad Eesti inimesed ikka ja jälle selliste valmistoitude vastu nagu salatid ja soojad toidud. Sadade toodete hulgast kõige populaarsemad on kartuli-vorsti- ja veise­lihasalatid ning kodused kotletid ja grillkana. Üha enam nõutud on võileivad ja küpsetised.

Rimi Eesti Food kommunikatsiooni­spetsialist Katrin Bats: Valmistoidu müük võrreldes varasemate aastatega on kasvanud koguni 25,68%. Konkreetselt Rimi köögi toodetest müüme enim kana­pitsat, singi-šampinjonipitsat, kartuliputru ning grillkanatooteid. Toidugruppidest on populaarseimad Rimi pitsad ja salatibaar.

Selveri kommunikatsioonispetsialist Karl-Villiam Vaserik: Selveri müüdavaim valmistoit on kartulipüree. Esimesel üheksal kuul oleme seda müünud 150 000 kg ja üle poole miljoni euro eest. Aastaga on Selveri valmistoidu müük kasvanud kümnendiku võrra.

Prisma Peremarketi ostuosakonna kate­gooriajuht Janika Kattai: Prisma kauplustes on valmistoidu müük 2017. aastal võrreldes 2016. aasta sama ajaga vähenenud 3%. Väga populaarne on meie sushi-baar, mis on laiendanud meie valmistoidu ostjaskonda ja muutnud mugavamaks võimaluse saada kiiresti head ja tervislikku toitu.

Valmistoidu populaarsust mõjutab ka hinnakujundus ja meie praeguses hinnagarantiis on näiteks Usina salat, millele tagame püsivalt soodsa hinna kuni detsembri alguseni.

ABC Supermarketsi juhatuse liige Andrus Põld: Solarise Toidupoes, Delice Toidupoodides ja Comarketites on selle ja eelmise aasta võrdluses valmistoitude müük kasvanud 7%. Lõppeva aasta kõige müüdavam toode on kartuli-juustuvorm.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara