132 e-poodi tähistavad täna E-smaspäeva!

E-smaspäev
E-smaspäev

Täna toimub kuues E-smaspäev, kus veebipoed teevad klientidele ahvatlevaid hinnapakkumisi ja kostitavad tasuta tarnega. E-smaspäeva eesmärk on pakkuda tarbijatele 24 tunni jooksul veebipoodides häid soodustusi ning seeläbi suurendada Eesti e-poodide tuntust ja usaldusväärsust.

Kõik pakkumised on kuvatud 13. novembri südaööst 14. novembri südaööni.  Pakkumisi on võimalik sorteerida kategooriate ja soodustuste  kaupa.

E-smaspäev on ostjate poolt hästi vastu võetud, ainuüksi kampaaniaeelsel nädalal kasvas külastuste arv ligi 500% mullusega võrreldes. E-kaubanduse Liidu juht Signe Kõiv peab kampaaniat oluliseks valdkonna populaarsuse kasvatamisel: “Tihti jääb e-ost tegemata põhjusel, et toodet ei saa näha või proovida. Kui kaupleja pakub tasuta transporti või tavapärasest soodsamat hinda, on esmakordsel e-kaubanduse kasutajal lihtsam ostuotsust langetada. Külastajate hinnangul on tegemist hea algatusega, mis aitab avastada uusi kodumaiseid e-poode ning säästa nii hindadelt kui postikulult.” Kõiv lisas, et usinamad e-ostlejad varuvad E-smaspäeval juba jõulukinke.

2016. aasta 14. novembril oli E-smaspäeval osalevate e-poodide hinnanguline päeva läbimüük üle 1,5 mln euro. Maksimaalne e-poe läbimüük oli E-smaspäeval üle 110 000 euro, müügikäibe mediaan oli 5 000 eurot. Kampaaniapäev kasvatas oluliselt e-poodide külastatavust (mediaan +86% võrreldes nädal varasema esmaspäevaga), maksimaalne külastatavuse kasv oli +3 375%. Läbi mobiilsete seadmete tuli keskmiselt 17% e-poodide kogukäibest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara