Kõik pakkumised on kuvatud 13. novembri südaööst 14. novembri südaööni. Pakkumisi on võimalik sorteerida kategooriate ja soodustuste kaupa.
E-smaspäev on ostjate poolt hästi vastu võetud, ainuüksi kampaaniaeelsel nädalal kasvas külastuste arv ligi 500% mullusega võrreldes. E-kaubanduse Liidu juht Signe Kõiv peab kampaaniat oluliseks valdkonna populaarsuse kasvatamisel: “Tihti jääb e-ost tegemata põhjusel, et toodet ei saa näha või proovida. Kui kaupleja pakub tasuta transporti või tavapärasest soodsamat hinda, on esmakordsel e-kaubanduse kasutajal lihtsam ostuotsust langetada. Külastajate hinnangul on tegemist hea algatusega, mis aitab avastada uusi kodumaiseid e-poode ning säästa nii hindadelt kui postikulult.” Kõiv lisas, et usinamad e-ostlejad varuvad E-smaspäeval juba jõulukinke.
2016. aasta 14. novembril oli E-smaspäeval osalevate e-poodide hinnanguline päeva läbimüük üle 1,5 mln euro. Maksimaalne e-poe läbimüük oli E-smaspäeval üle 110 000 euro, müügikäibe mediaan oli 5 000 eurot. Kampaaniapäev kasvatas oluliselt e-poodide külastatavust (mediaan +86% võrreldes nädal varasema esmaspäevaga), maksimaalne külastatavuse kasv oli +3 375%. Läbi mobiilsete seadmete tuli keskmiselt 17% e-poodide kogukäibest.