Tartu Kaubamaja keskus: kogukonna- ja kontseptsioonikeskuste osatähtsus kasvab

Tartu Kaubamaja keskus
Tartu Kaubamaja keskus

Üha lisanduvate kaubanduspindade ja tiheneva konkurentsi olukorras kasvab Tartu Kaubamaja keskuse juhatuse liikme Peeter Küti sõnul suurte keskuste kõrval tarbijate jaoks kompaktsete kogukonna- ja kindla spetsialiseerumisega kontseptsioonikeskuste osatähtsus.

Lisanduvad ja laienevad ostukeskused peaasjalikult Tartus ja Tallinnas, aga ka mujal Eestis, lisavad Küti sõnul oluliselt uut kaubanduspinda, kuid toote ja kaubamärkide valik kipub olemasolevate keskustega sarnanema.

Kesklinna ostukeskusena, kus igasugune laienemine ja mastaabile rõhumine on välistatud, on Tartu Kaubamaja keskus Küti sõnul juba algusaastatest keskendunud ennekõike moe- ja ilukaupade keskuse kontseptsiooni arendamisele ja hoidmisele, eristuvale tootevalikule ja tuntud kaubamärkidele. “Tulemustes stabiilse või kasvava joone hoidmiseks on täna üha rohkem tarvis eristuda,” lisas Kütt.

Viimase aasta jooksul on Tartu Kaubamaja keskuse tootevalik täienenud ligi kümne uue kaupluse või kohviku võrra ning lähikuudel on oodata veel uusi. Näiteks toob keskus Tartusse populaarse teksapoe Lee Wrangler. Lisandunud on Levis, Bastion, Salamander, Flying Tiger of Copenhagen ja Pandora.

Kiireneva elutempo tõttu otsivad tarbijad Küti sõnul lahendusi, mis säästavad nende aega. “Näeme üha enam kerkimas nii väiksemaid one stop shop põhimõttel opereerivaid kogukonnakeskusi kui ka spetsialiseeruvaid kaubanduskeskusi, kes selle asemel, et pakkuda kõikidele kõike, arendavad üürnike kooslust ning tootevalikut kvalitatiivselt,” lisas Kütt.

Antud põhimõttest lähtuvalt on Küti sõnul sõlmitud leping ka Teliaga, tuues Tartu kesklinnas taas ühe katuse alla kõik telekommunikatsiooniettevõtted.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara