SmartPOST avas pühade eel viis uut pakiautomaati

Pakk, pakiautomaat, smartpost
ItellaSmartPOST

Itella SmartPOST avas novembri esimeses pooles üle Eesti viis uut pakiautomaati. Tehtud prognoos näitab, et nii novembris kui ka detsembris ületavad pakimahud eelmise aasta näitajaid ning ees ootab rekordilise pakimahuga aasta lõpp.

Kui oktoobris kasvasid ettevõtte pakimahud võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11%, siis novembriks prognoositakse kasvu 13% ning detsembris veidi alla selle.

“Tavapäraselt saab igal aastal just oktoobris pakkide tellimine hoo sisse ning mõningane rahunemine toimub alles jaanuaris,” ütles Itella SmartPOSTi müügi- ja turundusdirektor Alice Vergi. Samal ajal kui pakimahud kasvavad, siis saadetavate pakkide suurused pigem kahanevad. “Aina enam tehakse e-kaubanduses väikeseid emotsioonioste ning lõviosa saadetistest moodustavad pisipakid,” lisas Vergi.

Kantar Emori poolt Eesti inimeste seas läbi viidud uuringust selgub, et 83% vastanutest on viimase kuue kuu jooksul pakiautomaadi vahendusel mõne paki saatnud või vastu võtnud. Uuring kinnitab sedagi, et pakiautomaat on Eesti inimeste seas ülekaalukalt kõige populaarsemaks vahendiks pakkide saatmisel kui ka vastuvõtmisel.

Vastavatud viis pakiautomaati asuvad Jõgeva Pae Konsumis, Tartu Kaubamajas, Kuusalu Grossi Toidukaubad kaupluses, Tallinna Tähesaju Selveris ning Tallinna Marja Grossi Toidukaubad kaupluses. Kokku on Itella SmartPOSTil Eestis 96 pakiautomaati.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara