Kuidas inimesed ennast Eesti poekettides tunnevad?

Kai-Riin Veromann
Kantar Emori käitumisteaduste ekspert Kai-Riin Veromann

Kantar Emor viis oktoobri keskel läbi küsitluse, kus uuriti, kuidas inimesed ennast Eesti poekettides tunnevad. Inimestel paluti meenutada nende viimast külastust toidu- ja esmatarbekauplusesse ning hinnata, mis tunde see neile jättis.

„Uuringust selgus, et enamik inimesi toidupoes käies mingeid emotsioone ei tunne,“ rääkis Kantar Emori käitumisteaduste ekspert Kai-Riin Veromann Rimi majanduskonverentsil. „Suurem hulk inimesi vastas, et kõik on täiest tavapärane.“

Veromanni sõnul oli positiivseid emotsioone tundvaid kliente kalli hinnakuvandiga poes tunduvalt rohkem, kui odavamas kaupluses. „Kui sa oled kallim pood, siis peadki pakkuma tarbijale midagi enamat, kui lai kaubavalik ja õige kaup. Tarbija ei väärtusta ainult hinda, vaid ta on nõus minema kallimasse poodi, sest sealt saadakse midagi enamat ja ta tunneb ennast seal hästi.“ Uuringu tulemustes ei olnud vahet, kas inimesed käisid iseteeninduskassas või sooritasid ostu tavakassas.

Emor arvutas ka kõikidele kauplustele emotsioonide skoori ja nad leidsid, et see on seotud kliendisuhte tugevuse näitajaga. „Kliendisuhte tugevuse mõõdik on seotud sellega, kui palju on inimesed valmis kaupluses raha kulutama,“ ütles Veromann. Kokkuvõtteks pani ta kaupmeestele südamele, et emotsioonidele tasub mõelda.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara