Jaekaubandusettevõtete müügitulu jätkas kasvamist

E-kauplus
Enim suurenes müügitulu posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes, kus ...

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2017. aasta oktoobris eelmise aasta oktoobriga võrreldes püsivhindades 2%, teatab Statistikaamet.

2017. aasta oktoobris oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 572,1 miljonit eurot.

Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2016. aasta oktoobriga võrreldes 8%. Müügitulu suurenes enamikul tegevusaladel, vaid muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad (nn kaubamajad), jäi müügitulu eelmise aasta oktoobriga samale tasemele. Enim suurenes müügitulu posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes, kus müük kasvas aastaga 41%. Keskmisest enam suurenes müügitulu ka tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes (12%) ning majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (12%).

Toidukaupade kaupluste müügitulu vähenes 2016. aasta oktoobriga võrreldes 4%. Sellele avaldas mõju toidukaupade jätkuv hinnatõus.

Mootorikütuse jaemüügi ettevõtete müügitulu, mis oli viimastel kuudel langenud, pöördus oktoobris taas tõusule ning kasvas eelmise aasta oktoobriga võrreldes 1%. Nende ettevõtete müügitulu kasvule avaldas mõju eelmise aasta oktoobri madal võrdlusbaas ja mootorikütuse hinnatõusu aeglustumine.

Eelmise kuuga võrreldes suurenes oktoobris jaekaubandusettevõtete müügitulu 4%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal jäi aga müük eelmise kuuga võrreldes samale tasemele.

2017. aasta kümne kuuga (jaanuar–oktoober) suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 2%.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara