MV Eesti võtab üle "LifeStyles" kondoomide edasimüügi õigused

kondoomid
kondoomid

Alates uuest aastast võtab populaarse kondoomide kaubamärgi „LifeStyles" edasimüüja õigused üle MV Eesti, kes kavatseb tunduvalt laiendada Eestis müüdavate kondoomide valikut.

Leedu ettevõtte Mineraliniai vandenys tütarettevõtte MV Eesti peadirektor Saulius Dikčiuse sõnul on „LifeStyles“ bränd Leedu ja Eesti turul liidripositsioonile väga lähedal. 

„Mõlemas riigis on „LifeStyles“ kaubamärgi toodang nõudluselt teisel kohal. Leedus on „LifeStyles“ sortimendis müügil 15 erinevat toodet ning esindatud on ka Premium-kategooria tooted sarjast „SKYN“. Aasta jooksul on kondoome ostetud peaaegu 3 miljoni euro eest. Kuna Eesti tarbija on seni saanud valida kaubamärgi viie toote vahel, siis on meie eesmärgiks laiendada tootevalikut ning suurendada nõudlust,“ kommenteeris Dikčius.

Seni kuulusid „LifeStyles“ kaubamärgi edasimüüja õigused Eestis ettevõttele Eugesta. Kuna kaubamärgi tootja soovib Balti regioonis oma tegevust parandada, võeti vastu otsus anda õigused ettevõttele Mineraliniai vandenys. 

Kaubamärgi „LifeStyles“ kondoome hakatakse Eestis müüma jaemüügikettides, ilu- ja kodutarvetekauplustes, bensiinijaamades ning teistes väiksemates müügipunktides.

Sel aastal omandas ettevõte Mineraliniai vandenys veel viie kaubamärgi edasimüügiõigused Eestis –„7 DAYS“ sarvesaiakesed, „Nespresso“ kohv ja kohviaparaadid, „Pelican Rouge“ kohv, „Movenpick“ lahustuv kohv ning Franklin&Sons karastusjoogid.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara