"Ei karda," vastas Padumäe küsimusele, kas ta kardab Lidli tulekut Eestisse. "On konkurente, kes peaks teda rohkem kartma."
Padumäe lisas, et "samas teame oma Leedu kogemusest, et eks pihta saavad kuigipalju kõik, tegemist on professionaalse ja tugeva kaupmehega."
Padumäe sõnul mõjutab Lidl omajagu Eesti kaubandusturgu. "Leedus näiteks tekkis meil pärast Lidli tulemist võimalus üks konkurent üles osta. Loodan, et Lidli tulek raputab Eesti turgu," lausus ta. "Viis suurt jaemüüjat on natuke palju Eesti kohta."
Padumäe rääkis veel hommikuprogrammis, et detsember on toidukaubanduses kõige suurem müügikuu, mis ületab isegi jaanipäeva müügiperioodi. „Tüüpiline on, et detsember teeb 2/3 aasta kasumist,“ ütles ta.
Samuti rääkis Rimi juht iseteeninduskassadest, mida nad plaanivad veel kauplustesse paigaldada. „Täna on poode, kus iseteeninduskassade osakaal on juba 40% kogu ostudest. Inimesed on hästi avatud sellistele muudatustele ja tehnoloogilistele lahendustele.“ Padumäe ütles, et see muudatus on läinud lihtsamalt, kui algselt ootasid.