Stockmanni püsikliendid saavad eelisjärjekorras Hulludel Päevadel ostelda

Hullud päevad soomes
Hullud päevad soomes

Järgmistel Hulludel Päevadel saavad Soome Stockmanni püsikliendid, kelle aastane ostusumma ületab 2500 eurot, eelisjärjekorras kampaaniakaupu osta.

„Me tahtsime parandada lojaalsete klientidele pakutavaid hüvesid ning seetõttu lõime sellise eksklusiivse ostlemise võimaluse,“ ütles Stockmanni kliendilojaalsusosakonna juht Terhi Tuuna.

Sellise eksklusiivse õiguse saamiseks peab püsiklient olema sooritanud aasta jooksul vähemalt 2500 euro eest kaupa.

Testiti vaikuses

Eelmise aasta oktoobris testiti antud süsteemi Stockmanni püsiklientide peal Tapiola kaubamajas Espoos. Peale katsetust koostas Stockmann klientidele küsitluse, kes siis vastasid, et neile selline võimalus väga meeldiks. Küsitlusele vastas 7500 püsiklienti, kelle aastased ostusummad ületavad 2500 euro piiri.

Tapiola testimine toimus ilma suurema kärata, kuid kevadel plaanib Soome Stokmann selle püsikliendi eelise ka suuremalt välja reklaamida.

Selline eelisostuõigus on kättesaadav ainult kampaania esimesel päeval ning Tuuna loodab, et see muutub klientide seas üha populaarsemaks.

„Me olime väga üllatunud, kui palju inimesi tuli Tapiola keskusesse ja kui palju saime positiivset tagasisidet,“ ütles Tuuna.

Eestis pakutakse sarnast võimalust juba paar aastat

„Soomes on Stockmanni püsikliendikaardil 3 erinet taset vastavalt ostude suurusele. Antud Hullude Päevade kampaania eelisostu võimalust pakutakse vaid kõige kõrgematel tasemetel olevatele klientidele,“ kommenteeris Stockmann Eesti turundusjuht Mari Villem.

Eestis on kasutusel ainult ühe taseme kliendikaart ning Villemi sõnul pakuvad nad kõigile oma püsiklienditele sarnast eelist juba paar aastat. „Näiteks allahindluskampaaniate alguses või püsikliendipäevadel, kus kutsutakse kliendid juba tund aega varem kohale.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara