E-kaupmeestel on fookuses kasutajakogemuse parendamine

Pigu Grupi tegevjuht Dainius Liulys
Pigu Grupi tegevjuht Dainius Liulys

15. veebruaril toimuva Baltikumi E-kaubanduse aastakonverentsil esinevate e-kaupmeeste peamine fookus on 2018. aastal muuta enda veebipoe kasutajakogemus tunduvalt paremaks ning seeläbi kasvatada käivet kuni 100%.

Spordirõivaste keti Interspordi Taani e-kaubanduse ja klienditeeninduse juht Peter Hvidberg ütles, et nende 2018. aasta eesmärk on luua veatu e-kaubanduse kliendikogemus, et konkureerida sellise ettevõttega nagu Zalando. „Käesoleval aastal soovime kasutusele võtta täieliku omni-channel lahenduse, mis tähendab kauplustesse click&collect võimaluste loomist, kauplusesiseste kioskite paigaldamist ning kasutusele võtta tahvliga assisteeritud müügi lahenduse,“ rääkis ta.

Soome rõivatootja Vimma Company tehnoloogiajuht Valtteri Kujala rääkis, et nende 2018. aasta eesmärk on kasvatada rahvusvahelist müüki 1,5 miljoni euroni, mis on hetkel nende koduturu - Soome, käive. „Meil ei ole olnud hetkel märkimisväärset müüki peale Soome. Piiriülene müük nõuab head logistika, turunduse ja klienditeeninduse toimimist.“ Kujala ütles, et selle eesmärgi saavutamiseks peavad nad enda veebilehe muutma mitme keelseks koos huvipakkuva sisuga, sest see mängib turunduses olulist roll.

Lisaks e-kaubanduse turundusele plaanivad nad avada shop-in-shop kauplused suurtes Euroopa linnades. „Seal hakkab müügil olema meie toodete näidised ning kohapeal juhendamas virtuaalne assistent.“

Vimma Company eesmärk 2018. aastal on kahekordistada enda müügid ja kasvatada piiriülest müüki Euroopas ja Ameerikas. Kujala sõnul on eesmärk laieneda ka Aasia turule.

Pigu Grupi (kellele kuuluvad e-poed kaup24.ee ja 220.lv ning pigu.lt) tegevjuht Dainius Liulyse sõnul otsivad nad parimaid lahendusi, mis lubaksid neil pakkuda klientidele suuremat kaubavalikut, kiiremat tarnet, paremat klienditeenindust, lihtsamat kaubatagastust, suuremat valikut maksemeetoteid ja lõppkokkuvõttes ka paremat kasutajakogemust. „Me näeme, et Baltikumi kliendid teevad järjest enam igapäevaseid oste internetist. Meie eesmärk on pakkuda võimalikult laia valikut tooteid, mida nad saavad osta kiirelt. Me peame olema klientidest üks samm ees, et olla valmis rahuldama nende vajadusi enne, kui need tekivad.“

2018. aasta suurim väljakutse Pigu Grupi jaoks on optimeerida konversiooni määr. „Otsime võimalusi, et parendada kliendikogemust nende ostlemise teekonnal kõikidel lehekülgedel. See tähendab toodete otsingu, info ja ostuprotsessi lihtsamaks ja selgemaks muutmist,“ rääkis Liulys. Ta lisas, et nad tahavad muuta enda otsimootori turu parimaks ning selle saavutamiseks peavad nad investeerima erinevatesse teguritesse. 

2018. aastal muudavad nad ka enda veebi fookuse senise töölaua vaatelt, mobiili vaatele, mis näitab nende katset kohaneda pidevalt Google nõuete/keskkonnaga.

Ljulys ütles lõpetuseks, et Pigu Grupp plaanib 2018. aastal tervikuna kasvatada oma käivet 22% võrreldes möödunud aastaga.

15. veebruaril toimub Kaubandus.ee ja Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud suurejooneline Baltic E-Commerce Summit Salme Kultuurikeskuses.  

Konverentsil saad teada, kuidas parendada enda veebipoe kasutajamugavust, kuidas kasvatada enda e-äri, mis tähendab andmekaitsemääruse jõustumine e-kaupmeestele, kuidas arendada omni-channeli strateegiat ning kuidas valida e-poele õige tehnoloogia ning mitte üle investeerida.

Lavale astuvad valdkonna tipptegijad ning praktikud Soomest, Eestist, Lätist, Leedust, Taanist, Venemaalt ning Hiinast. 

Tutvu konverentsi programmiga SIIN ning registreeru kohe SIIN.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara