11. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

E-kaupmeestel on fookuses kasutajakogemuse parendamine

Pigu Grupi tegevjuht Dainius Liulys
15. veebruaril toimuva Baltikumi E-kaubanduse aastakonverentsil esinevate e-kaupmeeste peamine fookus on 2018. aastal muuta enda veebipoe kasutajakogemus tunduvalt paremaks ning seeläbi kasvatada käivet kuni 100%.

Spordirõivaste keti Interspordi Taani e-kaubanduse ja klienditeeninduse juht Peter Hvidberg ütles, et nende 2018. aasta eesmärk on luua veatu e-kaubanduse kliendikogemus, et konkureerida sellise ettevõttega nagu Zalando. „Käesoleval aastal soovime kasutusele võtta täieliku omni-channel lahenduse, mis tähendab kauplustesse click&collect võimaluste loomist, kauplusesiseste kioskite paigaldamist ning kasutusele võtta tahvliga assisteeritud müügi lahenduse,“ rääkis ta.

Intersport, Vimma Company ja Pigu Grupp esinevad 15. veebruaril Baltic E-commerce Summitil, kus räägivad enda kogemustest ning ka sellest, kuidas nad plaanivad 2018. aastaks võetud eesmärgid saavutada!

Tutvu E-kaubanduse konverentsi programmiga SIIN ning registreeru hetkel kehtiva soodushinnaga SIIN.

Soome rõivatootja Vimma Company tehnoloogiajuht Valtteri Kujala rääkis, et nende 2018. aasta eesmärk on kasvatada rahvusvahelist müüki 1,5 miljoni euroni, mis on hetkel nende koduturu - Soome, käive. „Meil ei ole olnud hetkel märkimisväärset müüki peale Soome. Piiriülene müük nõuab head logistika, turunduse ja klienditeeninduse toimimist.“ Kujala ütles, et selle eesmärgi saavutamiseks peavad nad enda veebilehe muutma mitme keelseks koos huvipakkuva sisuga, sest see mängib turunduses olulist roll.

Lisaks e-kaubanduse turundusele plaanivad nad avada shop-in-shop kauplused suurtes Euroopa linnades. „Seal hakkab müügil olema meie toodete näidised ning kohapeal juhendamas virtuaalne assistent.“

Vimma Company eesmärk 2018. aastal on kahekordistada enda müügid ja kasvatada piiriülest müüki Euroopas ja Ameerikas. Kujala sõnul on eesmärk laieneda ka Aasia turule.

Pigu Grupi (kellele kuuluvad e-poed kaup24.ee ja 220.lv ning pigu.lt) tegevjuht Dainius Liulyse sõnul otsivad nad parimaid lahendusi, mis lubaksid neil pakkuda klientidele suuremat kaubavalikut, kiiremat tarnet, paremat klienditeenindust, lihtsamat kaubatagastust, suuremat valikut maksemeetoteid ja lõppkokkuvõttes ka paremat kasutajakogemust. „Me näeme, et Baltikumi kliendid teevad järjest enam igapäevaseid oste internetist. Meie eesmärk on pakkuda võimalikult laia valikut tooteid, mida nad saavad osta kiirelt. Me peame olema klientidest üks samm ees, et olla valmis rahuldama nende vajadusi enne, kui need tekivad.“

2018. aasta suurim väljakutse Pigu Grupi jaoks on optimeerida konversiooni määr. „Otsime võimalusi, et parendada kliendikogemust nende ostlemise teekonnal kõikidel lehekülgedel. See tähendab toodete otsingu, info ja ostuprotsessi lihtsamaks ja selgemaks muutmist,“ rääkis Liulys. Ta lisas, et nad tahavad muuta enda otsimootori turu parimaks ning selle saavutamiseks peavad nad investeerima erinevatesse teguritesse. 

2018. aastal muudavad nad ka enda veebi fookuse senise töölaua vaatelt, mobiili vaatele, mis näitab nende katset kohaneda pidevalt Google nõuete/keskkonnaga.

Ljulys ütles lõpetuseks, et Pigu Grupp plaanib 2018. aastal tervikuna kasvatada oma käivet 22% võrreldes möödunud aastaga.

15. veebruaril toimub Kaubandus.ee ja Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud suurejooneline Baltic E-Commerce Summit Salme Kultuurikeskuses.  

Konverentsil saad teada, kuidas parendada enda veebipoe kasutajamugavust, kuidas kasvatada enda e-äri, mis tähendab andmekaitsemääruse jõustumine e-kaupmeestele, kuidas arendada omni-channeli strateegiat ning kuidas valida e-poele õige tehnoloogia ning mitte üle investeerida.

Lavale astuvad valdkonna tipptegijad ning praktikud Soomest, Eestist, Lätist, Leedust, Taanist, Venemaalt ning Hiinast. 

Tutvu konverentsi programmiga SIIN ning registreeru kohe SIIN.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757