Circle K avas oma suurima teenindusjaama

Circle K avas oma suurima teenindusjaama
Circle K avas oma suurima teenindusjaama

Circle K Eesti avas Peetris oma suurima täisteenindusjaama Tallinnast väljasõidul, Rae vallas Tallinna linna piiril.

“Meil on Tartu maantee viadukti piirkonnas juba kolm teenindusjaama, kuid kuna aastate jooksul on liikluskorralduses toimunud muudatusi, siis klientide paremaks teenindamiseks otsustasime avada linna piiril veel ühe jaama, mis on mugava ligipääsuga nii piirkonnas elavatele kui ka Tallinnast Tartu suunas sõitvatele klientidele,” märkis Circle K Eesti peadirektor Kai Realo.

“Meie lojaalsete klientide poolt kaua oodatud Peetri jaam on kolmas täiesti uus Circle K teenindusjaam, mis on avatud viimase poole aasta jooksul. Möödunud aasta septembris avasime teenindusjaama Tallinna ringteel Jüris ning alles kuu aega tagasi detsembris Tallinnas lauluväljaku naabruses. Meil on selja taga fantastiline aasta, mille sisse on jäänud nii üle-eelmisel aastal ostetud jaamade käivitamine, uue kaubamärgi edukas kasutuselevõtt ning lisaks uute jaamade avamine,” sõnas Realo.

Peetri teenindusjaama mugavuspood, mis on jaemüügiketi kuuekümnes pood, on Circle K suurim, selle pindala ulatub tavalise 160m2 asemel 180m2-ni, võimaldades seeläbi pakkuda senisest veel laiemat tootevalikut. Puhkepausi võtta soovijate tarbeks sai Peetri teenindusjaam tavapärase aknaaluse istumisala, kus vajadusel saab ka nutiseadmeid laadida.

Kõigist kaasaegsetest makseterminaliga varustatud tankuritest on klientidel võimalik soovi korral saada kogu Circle K mootorikütuste sortimenti. Täiendavalt on olemas ka tankimise võimalus veokitele.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara