Eestlaste elu on paranenud ja kasutatud asjadega kaubeldakse vähem

Gunnar Valge
Gunnar Valge

Eesti suurim e-kaubamaja Osta.ee tegi jõulukuul suure käibehüppe, tarbijate optimismi ja ostlemise internetti kolimise tõttu kasvas detsembrikuine käive üle 25%.

„Lõviosa suurest käibehüppest tuli just uute esemete ostmisest,“ märkis Osta.ee portaalijuht Gunnar Valge. „See näitab, et seekord ostis palju enam inimesi oma jõulukingid internetist, kui aasta tagasi.“

Valge kinnitusel hindavad inimesed enda aega üha kõrgemalt, ent suurtes kaubanduskeskustes tunglemist üha nigelamalt. „Võimalus kingid kodust ära osta ning ühest kohast ja korraga kätte saada tundub üha ahvatlevam alternatiiv tundide pikkusele tunglemisele 23. detsembril, mis algab pika parkimiskoha otsimisega,“ rõhutas Valge.

Osta.ee on viimastel aastatel kasvanud jõudsalt just erinevate väikekaupmeeste e-müügikanalina, kus aktiivselt kaupleb täna üle 400 e-poe ja oma nö showroomi omab Osta.ee-s ligi 300 Eesti andekat disainerit. 

Kui kunagi tunti keskkonda just eraisikute kauplemispinnana, siis nüüd on see kõige magusam keskkond uute jaekaupade, tehnika, autode ja muuhulgas ka kinnisvara ning avaliku vara sektori realiseerimiseks. 

Lisaks uute asjade müüginumbrile  kasvas tunduvalt ka avaliku sektori oma. Kui detsembris 2016 müüs avalik sektor osta.ee-s tooteid 148 000 euro väärtuses, oli 2017 detsembri müüginumber juba 100 000 euro võrra suurem.

Osta.ee on 1999 aastal loodud Eesti suurim kauplemis- ja oksjonikeskkond, mida vaadatakse igal kuul üle 20 miljoni korra. 

Osta.ee keskkond opereerib Allepal OÜ nime all ja pakub kauplemisvõimalust nii eraisikutele, ettevõtetele kui ka avaliku sektori organisatsioonidele. Eraldi lehtedena on lisatud Eesti disaini ning käsitöö ja heategevusega seotud keskkonnad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara