Kaubanduse 2018. aasta väljakutsed

pildi tegemine
Kliendid hakkavad kauplustes rohkem pilte tegema

Retail Focus uuris rahvusvahelistelt kaubanduskonsultantidelt, mida võib kaubandust järgmisel aastal ees oodata. Siin on väljavõte olulisematest muudatustes.

  • Läbipaistvus on ja jääb väga oluliseks väärtuseks, mille järgi tarbijad brändi hindavad.
  • Generatsioon Z soovib saada rohkem katsetamist ja kauplusesse sisse kutsuvat digitaalset kogemust.
  • Kliendid austavad ja väärtustavad oma aega rohkem. Kui nad näevad, et mõni bränd ei arvesta teistega, siis tarbijad hääletavad jalgadega ja enam neid kauplusi ei külasta.
  • Väike on uus suur. Toimub kohalike kaupluste võidukäik, kus kliendid kogevad isiklikumat ostukogemust.
  • Amazon jätkab enda tegevust võimaliku mugavuse suunas, samal ajal otsivad tarbijad järjest rohkem personaliseeritud ja tähenduslikke alternatiive suurtele kauplustele.
  • Blogijad hoogustavad järjest enam ostlemist ning muutuvad sellega järjest rohkem brändide kaupmeesteks. Kaupmeestel on võimalik olla neile blogijatele platvormiks või nad peavad ise mõjutajateks hakkama.
  • Tavakaupluse ja e-kaupluse integratsioon on jõudnud sinna maani, kus brändid saavad hinnata seda, kui suur roll on kauplustel veebimüügile.
  • Tavakaubanduses ei ole enam oluline kaupluste number, vaid pigem kvaliteet mida pakutakse. Edukamad kauplused on klientide jaoks mugavad ning pakuvad väärt kogemust.
  • Brändid pakuvad klientidele rohkem kogemust ja katsetavad, kuidas tavakaupluse olemasolu annab e-äri müükidele lisaväärtust. See samm viib rohkem mängulisemate kaupluste avamiseni, kus klient seotakse rohkem toodetega ja pakutakse lõbusamat kogemust.
  • Pop-up kauplused jäävad jätkuvalt kaupmeeste strateegia osaks, millega testitakse uusi ideid ja lahendusi.
  • Kliendid hakkavad kauplustes rohkem pilte tegema. Seetõttu otsivad kaupmehed uusi viise, kuidas premeerida neid. Sellest tingituna luuakse järjest rohkem nö jagatavaid poode, kuna mobiilist saab tavakaupluse ja e-poe ühenduslüli.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara