Kaubanduse 2018. aasta väljakutsed

pildi tegemine
Kliendid hakkavad kauplustes rohkem pilte tegema

Retail Focus uuris rahvusvahelistelt kaubanduskonsultantidelt, mida võib kaubandust järgmisel aastal ees oodata. Siin on väljavõte olulisematest muudatustes.

  • Läbipaistvus on ja jääb väga oluliseks väärtuseks, mille järgi tarbijad brändi hindavad.
  • Generatsioon Z soovib saada rohkem katsetamist ja kauplusesse sisse kutsuvat digitaalset kogemust.
  • Kliendid austavad ja väärtustavad oma aega rohkem. Kui nad näevad, et mõni bränd ei arvesta teistega, siis tarbijad hääletavad jalgadega ja enam neid kauplusi ei külasta.
  • Väike on uus suur. Toimub kohalike kaupluste võidukäik, kus kliendid kogevad isiklikumat ostukogemust.
  • Amazon jätkab enda tegevust võimaliku mugavuse suunas, samal ajal otsivad tarbijad järjest rohkem personaliseeritud ja tähenduslikke alternatiive suurtele kauplustele.
  • Blogijad hoogustavad järjest enam ostlemist ning muutuvad sellega järjest rohkem brändide kaupmeesteks. Kaupmeestel on võimalik olla neile blogijatele platvormiks või nad peavad ise mõjutajateks hakkama.
  • Tavakaupluse ja e-kaupluse integratsioon on jõudnud sinna maani, kus brändid saavad hinnata seda, kui suur roll on kauplustel veebimüügile.
  • Tavakaubanduses ei ole enam oluline kaupluste number, vaid pigem kvaliteet mida pakutakse. Edukamad kauplused on klientide jaoks mugavad ning pakuvad väärt kogemust.
  • Brändid pakuvad klientidele rohkem kogemust ja katsetavad, kuidas tavakaupluse olemasolu annab e-äri müükidele lisaväärtust. See samm viib rohkem mängulisemate kaupluste avamiseni, kus klient seotakse rohkem toodetega ja pakutakse lõbusamat kogemust.
  • Pop-up kauplused jäävad jätkuvalt kaupmeeste strateegia osaks, millega testitakse uusi ideid ja lahendusi.
  • Kliendid hakkavad kauplustes rohkem pilte tegema. Seetõttu otsivad kaupmehed uusi viise, kuidas premeerida neid. Sellest tingituna luuakse järjest rohkem nö jagatavaid poode, kuna mobiilist saab tavakaupluse ja e-poe ühenduslüli.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara