Põhilised vead, mis tehakse e-poe arendamisel

Viljo Vabrit
Viljo Vabrit

Conversion XL juht ja koolitaja Viljo Vabrit toob välja kolm põhilist viga, mida tehakse enda e-poe arendamisel ja optimeerimisel.

  • Peale veebipoe avalikuks minemist ei tehta piisavalt tehnilist kontrolli, kas see veebileht töötab kõikidel erinevatel browserites ja seadmetes samamoodi. Ettevõtetel on analüütikast näha, kui mingi süsteemi peal see veebileht ei tööta. Seega tuleb kõik tehniliselt läbi kontrollida ja pidevalt jälgida.
  • Veeb luuakse ise endale mitte kliendile. Veebi loomisel ei kasutata kasutaja persoonasid. Ei tehta kindlaks, kust kaudu (desktop või mobiil) klient e-poodi tuleb ja ostu sooritab. Seega vaadatakse ainult enda kogemuse põhjal, mida klient võiks eelistada. Täna juba 60% klientidest tulevad e-poodi läbi mobiili. Tuleb selgeks teha, kuidas põhiklient ostu sooritab ning millist kanalit ta eelistab. Vastava kasutajakogemuse parandamine peab olema veebi optimeerimise prioriteediks.
  • Investeeritakse väga palju heade praktikate elluviimisesse, mida ollakse loetud raamatust, kuuldud seminaril või kellegi teise kogemusest. Ehk siis kopeeritakse lahendusi enda veebi, mida eelnevalt ei mõõdeta. Uue lahendusega proovitakse lahendada probleemi, mida teinekord ei olegi olemas, aga selle lahenduse kasutuselevõtmine tekitab uusi probleeme. Tuleb kindlaks teha, kas kliendid neid soovivad, kas need toimivad ning need ei tohi häirida kliente. Samuti tuleb mõõta kõikide teostatud muudatuste mõju veebiäri tulemustele.

Tule osalema kaubandus.ee ja Äripäeva Akadeemia korraldatud e-äri optimeerimise meistriklassile, mida viib läbi Viljo Vabrit. Koolituse eesmärk on anda tööriistad e-äri analüüsimiseks, probleemide kaardistamiseks ning e-äri kasvamisele suunatud tegevuskava koostamiseks. Rohkem infot koolituse kohta leiab SIIT. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara