Olerex sai uue turundusjuhi Eesti Energiast

Leitti Mändmets
Leitti Mändmets

Seni Eesti Energia turundust juhtinud Leitti Mändmets on selle aasta algusest ametis Olerexi turundusjuhina.

"Olerex on viimastel aastatel läbi teinud suure ja kiire kasvu, olles tänaseks oma ligi 100 tankla ja pea kaheksasaja töötajaga suurim kütuste jaemüüja Eesti turul. Arvestades aga, et ammu on möödas aeg, kui bensiinijaamas ainult kütust tangiti ja kohvi osteti, vaid soovi korral on täna võimalik kõik kolm toidukorda päevas täiesti tervislikult süüa tanklas, siis konkurents on kütuseturust oluliselt laiem ja võimalusterohkem. Kvaliteetne kütus, hea teenindus, parim kaasaostetav kohv ning kvaliteetne toit on tanklamaailma nö hügieen. Järjest enam loeb klientidele bränd, sellega seotud emotsioonid ja muud lisaväärtused, mida suudetakse pakkuda," ütles Olerexi vastne turundusjuht Leitti Mändmets.

"Näen selles kõiges palju huvitavaid väljakutseid, kus ennast ja oma kogutud teadmisi ja oskusi proovile panna, sh tugeva tööandjabrändi kasvatamine, kes väärtustab oma kliente, töötajaid ja hindab kodumaiseid väärtusi," lisas ta.

Vahetult enne Olerexi tööle asumist töötas Leitti Mändmets üle nelja aasta Eesti Energia kontserni turundusjuhina, kus tema vastutada olid Eesti Energia, Enefiti ja Elektrilevi brändide strateegiline arendamine ja turundus nii Eestis kui välisturgudel, sh ka tööandjabrändi arendamine ning toetustegevuste strateegia.

Varasemalt on ta töötanud ka 3 aastat EASis turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktorina, 2 aastat samas asutuses Eesti (Welcome to Estonia) brändijuhina, 8 aastat EMTs brändijuhina. Alustas ta oma karjääri turunduses kunagi Coca-Cola Jookides turunduskoordinaatorina.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara