26. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ülemiste keskuse parim pood on Dune London

Ülemiste keskuse parim pood Dune London
Foto: Silver Gutmann
Ülemiste keskuse iga-aastase konkursi „Parim pood“ võitis seekord Dune London. Teise koha eest autasustati Matkasporti ja kolmandaks tuli laste mängumaa Lennumaa.

Ülemiste keskus on Parim Pood konkurssi korraldanud alates 2015. aastast. „Sellest on kujunenud tore traditsioon, mida meie rentnikud väärtustavad ja rõõmuga kaasa löövad,“ ütles Ülemiste keskuse turundusjuht Kristina Antšak. Igal aastal korraldab keskus kõikidele rentnikele meeleoluka aastagala, mille raames tunnustatakse ja auhinnatakse silmapaistvamaid kauplusi.

Antšaki sõnul toimub kogu võistlus aasta läbi. „Erinevate kriteeriumite põhjal selguvad aasta lõpuks 10 parimat kauplust/teenindusasutust, keda premeerime lisaks tunnustusele ka erinevate kingitustega, mida kaupluse töötajad saavad kollektiivselt kasutada.“

Võitjad selgitatakse konkursil mitme kriteeriumi alusel. Kõige suurema kaaluga on uuringufirma EMORi teenindusmonitooringu tulemused, lisaks arvestatakse käibekasvu, kampaaniates ja keskuse üritustest osavõtmist, head koostööd keskusega jm. Võitja ehk Parim Pood tiim sai auhinnaks 5000-eurose reisitšeki, mille eest saavad kaupluse töötajad ühiselt mõne toreda reisi ette võtta.   

Ülemiste keskuse Parima Poe tiitli võitis 2017. aastal DUNE LONDON, teise koha napsas MATKASPORT ja kolmandaks tuli laste mängumaa LENNUMAA.

Foto: Silver Gutmann
Foto: Silver Gutmann

„2017. aasta alguses võtsime endale eesmärgiks anda kogu tiimiga maksimum Parima Poe konkursil ning saavutada koht esikümnes. Olime eelnevatel aastatel näinud neid emotsioone, mis võitjad oma autasusid kätte saades välja näitasid ja tahtsime sama kogeda. Seda, et me saavutame 1. koha ei osanud me ette näha ja võit tuli meile suure üllatusena ning tundub siiamaani uskumatuna. Meie emotsioone saab edasi anda vaid ülivõrdes,“ ütles Dune Londoni brändijuht Geidy Pulk.

Pulk lisas, et kuna neil on väga väike meeskond, siis nad on väga kokkuhoidvad ning see kannustab ühiste eesmärkide poole püüdlema. „Meil käib iga päev töö paremaks saamise nimel. Seda nii teeninduses kui ka müükide kasvatamises.“ Pulk lisas, et võistluse võitmine oli kahtlemata motiveeriv nende kõigi jaoks ning annab võimaluse ka nö enesedistsipliiniks. „Ma arvan, et meie tiivad on alles kärpimata ja meie meeskonnal on veel palju saavutada, seega kavatseme konkurentsi pakkuda ka käesoleval aastal.“

Ülemiste keskus tunnustas ka parima teenindusega kauplusi, kellest 4 paistsid silma erakordse teenindusega, ehk ületasid võimalikud maksimumpunktid. Need kauplused olid 2017 aastal Lush, Matsimoka kvaliteetlihapood, The Body Shop ja Tommy Hilfiger.

Kokku sai ära märgitud 29 kauplust, kes saavutasid Kantar EMOR i teenindusmonitooringus maksimumpunktid.

Antšaki sõnul peavad nad meeldiva ostukogemuse juures väga oluliselt laitmatut teenindust kauplustes, seetõttu pööravad nad keskuse poolt sellele ka erilist tähelepanu. „Meil on rõõm tõdeda, et kaupluse töötajad tõesti annavad endast parima meie keskuses, mida kinnitavad ka EMORi testostude tulemused. On hea meel, et teenindustase Ülemistes on jätkuvalt heal tasemel ja iga aastaga muutub aina paremaks,“ ütles turundusjuht. Ta tänab kõiki keskuse rentnikke, kes omalt poolt annavad sellesse oma suure panuse.

Foto: Tanel Murd
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757