Tradehouse Ilukaubamaja leidis müügijuhi investeerimisvaldkonnast

Helena Mägi
Helena Mägi

Veebruari keskpaigast alustas Tradehouse Ilukaubamaja müügijuhina tööd Helena Mägi, kes eelnevalt töötas Admiral Marketsis.

Helena Mägi omab 10 – aastast töökogemust müügivaldkonnas, millest viimased viis aastat töötas ta ettevõttes Admiral Markest AS. Alustades kliendihalduri positsioonist liikus ta edasi Eesti müügijuhiks, kus oma suurimateks saavutusteks peab tulemuslikku müügimeeskonna koordineerimist, uute koolituste väljatöötamist ning mitmete uute ja innovatiivsete projektide elluviimist.

Investeerimismaailmast ilumaailma suundumist peab Mägi põnevaks väljakutseks. „Mul on siiralt hea meel, et saan keskenduda uutele ja motiveerivatele väljakutsetele Tradehouse`is. Usun, et saan nii ennast, oma kogutud teadmisi kui ka oskuseid proovile panna täiesti uues valdkonnas ning olla kasulik ettevõttele, kes on viimaste aastatega teinud suure arenguhüppe“ kommenteeris Mägi.

Tradehouse müügijuhina hakkab Mägi koordineerima müügiüksuste tööd ning vastutab efektiivse müügistrateegia elluviimise eest, mis toetaks ettevõtte jätkuvat kasvu.

„Müügijuhi positsioon on igas ettevõttes strateegiliselt tähtis ning rõõm on suur, et  Helena näol oleme lõpuks leidnud ambitsioonika tegija, kes loodetavasti suudab ettevõtte kiire arenguga sammu pidada,“ lisas Tradehouse Ilukaubamaja tegevjuht Laura Kuldkepp.

2002. aastal asutatud Tradehouse OÜ on Eesti suurim professionaalsete ilutoodete maaletooja ja edasimüüja. Tradehouse’i mullune käive oli 10 miljonit eurot, ettevõte annab tööd enam kui 95 inimesele.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara