Värske kontseptsioonivahetus on kõigile naistele suunatud austusavaldusena siiski kasutusel Eestis vaid märtsikuu lõpuni. Stockwomanni turundusjuht Mari Villem tõdes, et erinevad ühiskondlikud kampaaniad on näidanud, et naistel on hääl, samasugune otsustusõigus ühiskonnas nagu meestelgi, ning julgus olla nemad ise. "Seega on loomulik, et ka meie enda pisut maskuliinse olemusega nime rahvusvahelise naistepäeva puhul muutsime.“
Uue kontseptsiooni keskmes oleva naise – stockwomanni – jaoks on oluline, et naised saaksid ja julgeksid olla tänapäevases ühiskonnas just need, kes nad olla soovivad, mitte ei alluks teatud iganenud arusaamadele, reeglitele või ühiskondlikule survele olla keegi teine. Paljud naised tunnetavad ikka veel, et välised faktorid ja ühiskonna surve sunnivad neid teatud moel riietuma, välja nägema ja käituma. Stockwomanni sõnum seabki kahtluse alla naistele kehtestatud tavanormid, mis piiravad eneseväljendust ja pakub samas ka inspiratsiooni julgemateks lahendusteks ning otsusteks.