5 soovitust, et kliendid ei oleks ootamise pärast pahased

ootamine
ootamine

Müügikoolitaja ja Äripäeva teemaveebi toimetaja Aira Tammemäe kirjutas enda kogemusele tuginedes, 5 soovitust, et mida teha olukorras, kui klient peab teenindaja või müügiinimese järgi ootama.

  1. Vabanda ja räägi ausalt ja inimlikul ära, miks sa ei saanud kohe klienti teenindada või miks klient pidi sinu müügipakkumist nii kaua ootama.
  2. Huumor, eriti võime enda üle nalja visata, mõjub reeglina rahustavalt. Välja arvatud juhul, kui kliendi emotsioonid on juba üle võlli. Siis on parem nalja mitte teha.
  3. Kui vähegi võimalik, anna teada, millal saad kliendi teemaga tegeleda. Sageli ei pahanda kliendid selle peale, et peavad ootama, vaid teadmatuse tõttu, kaua nad veel peavad ootama. Eriti hullud on automaatvastused stiilis „ Saime teie kirja kätte ja vastame sellele esimesel võimalusel.“ Esiteks on see täiesti mõttetu kiri ja teiseks ei huvita klienti teie võimalused vaid see, millal tema oma probleemile lahenduse saab.
  4. Teenindussituatsioonides on kõige parem leida see 5 sekundit, vaadata kliendile korra otsa ja noogutada vähemalt tervituseks (näiteks kui sul on telefonikõne pooleli) või öelda tere ka juhul, kui parasjagu teise kliendiga tegeled. Kõige kehvem on tunne, et sind ei märgata.
  5. Kui sa ei kavatsegi kliendi küsimusele vastata või pakkumist teha, siis nii ütlegi. Eriti ehitusäris paistab silma massiline päringutele mittevastamine. See on parem variant, kui kirjutad siis lihtsalt vastuseks, et ei saa tellimust vastu võtta, sest tööd on ees mitme kuu jagu. Teadmatus vihastab rohkem.

Loe Äripäeva teemaveebist bestsales.ee kuidas Balti Jaama turu müügileti teenindaja lahendas situatsiooni, kus klient pidi telefoniga vestleva teenindaja järele ootama. 

Osale arutelus

  • Aira Tammemäe

    Aira Tammemäe

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara