22. märts 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaubamaja tegevust tunnustati Mitmekesisuse märgisega

Kari Käsper, Eesti Inimõiguste Keskuse juht; Igor Grudkin, koolitaja ja „Austame erinevusi“ projektijuht Kaubamajas; Jevgeni Ossinovski, Eesti tervise- ja tööministe
Foto: Aron Urb
21. märtsil anti Kaubamajale üle Mitmekesisuse märgis „Austame erinevusi“, mis on sündinud Eesti Inimõiguste Keskuse ja Sotsiaalministeeriumi koostöös.

Kaubamaja on liitunud Mitmekesisuse kokkuleppega juba 2012. aastal ning sellest ajast edendanud personalijuhtimist, mille eesmärgiks on tagada kõikidele töötajatele võrdne kohtlemine ja võimalused oma potentsiaali realiseerimiseks. See tähendab nii sallivat ja austavat suhtumist kõikide inimeste suhtes kui ka avatud töökeskkonda, töö- ja pereelu kooskõla, vastavat juhtimiskultuuri ning võrdsete arenguvõimaluste pakkumist töötajatele.

„Kaubamajas on tänu 58 aastasele ajaloole palju eripalgelisi töötajaid ning saame seeläbi eeskujuks olla ka teistele ettevõtetele. Erineva taustaga inimesed toovad endaga kaasa rohkem teadmisi, oskusi, kogemusi ja vaatenurki, nad leiavad paremaid lahendusi. See on vundamendiks, et olla tähelepanelik üksteise vajaduste suhtes ja mõista paremini ka klientide ootusi,“ räägib Kaubamaja teenindus- ja personalidirektor Piret Mårtensson.

„Kaubamaja mitmekesisuse valdkonna plaanid on sisuliselt tugevad ja eriti positiivselt paistab Kaubamaja silma oskusliku kaasajana. Juhtkond ja töötajad panustavad erinevusi austava keskkonna loomisse ühiselt – see lähenemine teebki Kaubamajast ühe parima mitmekesisuse eestkõneleja Eestis,“ selgitab märgise Kaubamajale andmise põhjuseid Eesti Inimõiguste Keskuse mitmekesisuse valdkonna juht Kelly Grossthal.

Kaubamaja plaanib Mitmekesisuse kokkuleppe põhimõtteid järgides ka mitmeid edasisi tegevusi. „Kindlasti on palju veel teha, et arendada töökeskkonda ja tööprotsesse, et paremini vastata erinevate töötajate ootustele ja vajadustele. Näiteks kavatseme luua erinevaid mentorprogramme, et soodustada teadmiste ja kogemuste jagamist ja pakkuda seeläbi toetust. Samuti koolitame juhte märkama töötajate vajadusi, arendama koostööd meeskonnas ning julgustame neid olema avatud lahenduste leidmisel,“ avab Mårtensson Kaubamaja tulevikuplaane.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757