Lidl käivitas tavapoodide vastase kampaania

Lidl kampaania
Lidl kampaania

Lidl käivitas Ameerikas tavapoodide vastase kampaania, kus ütleb tarbijatele „Ära lase neil raisata oma raha.“

„Kampaania on loodud selleks, et kasvatada tarbijate teadlikkust selles, kui kulukad ja ebatõhusad on traditsioonilised supermarketid ning Lidl on säästlik,“ selgitas Ameerika Lidl’i bränditurunduse juhataja Elina Elvholm Supermarketingnews.com'ile. Tema sõnul leiavad kliendid nende kauplustest vähem keerukaid väljapanekuid, madalamaid hindu ja parema kvaliteediga tooteid.

Kampaania toimub online-kanalites, kui ka veoautodel. Traditsioonilised jaekauplused loovad nende sõnul värskuse illusioone õunapüramiidide ja vastavasisuliste märgistusega. Lidl keskendub enda kampaanias lisaks madalatele hindadele ka kvaliteetsetele toodetele ja värskusele.

Lidl avas enda esimese kaupluse Ameerikas möödunud aasta juunis ning lühikese ajaga jõuti avada 50 kauplust. Käesoleval aastal plaanitakse uute kaupluste avamist ning jõuda 100 kaupluseni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara