Lidl käivitas tavapoodide vastase kampaania

Lidl kampaania
Lidl kampaania

Lidl käivitas Ameerikas tavapoodide vastase kampaania, kus ütleb tarbijatele „Ära lase neil raisata oma raha.“

„Kampaania on loodud selleks, et kasvatada tarbijate teadlikkust selles, kui kulukad ja ebatõhusad on traditsioonilised supermarketid ning Lidl on säästlik,“ selgitas Ameerika Lidl’i bränditurunduse juhataja Elina Elvholm Supermarketingnews.com'ile. Tema sõnul leiavad kliendid nende kauplustest vähem keerukaid väljapanekuid, madalamaid hindu ja parema kvaliteediga tooteid.

Kampaania toimub online-kanalites, kui ka veoautodel. Traditsioonilised jaekauplused loovad nende sõnul värskuse illusioone õunapüramiidide ja vastavasisuliste märgistusega. Lidl keskendub enda kampaanias lisaks madalatele hindadele ka kvaliteetsetele toodetele ja värskusele.

Lidl avas enda esimese kaupluse Ameerikas möödunud aasta juunis ning lühikese ajaga jõuti avada 50 kauplust. Käesoleval aastal plaanitakse uute kaupluste avamist ning jõuda 100 kaupluseni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara