Google Street View's on Lõunakeskus seestpoolt nähtav

Lõunakeskus Street View
Lõunakeskus Street View

Google jäädvustas Street View kaardirakenduse jaoks esimese Eesti kaubanduskeskusena seestpoolt Tartus asuva Lõunakeskuse, mis muudab hiigelhoones orienteerumise tükk maad lihtsamaks.

Lõunakeskuse turundusjuhi Piret Vapajeva sõnul on Google’i järgmine suur projekt lisaks tänavatele üles pildistada ka avalike hoonete sisevaated. “Nii saavad inimesed näiteks virtuaalselt külastada mõnda kuulsat muuseumi. Kaubanduskeskuse panoraamvaategasisekaardi eesmärk on aga aidata külastajatel kiiremini õige sihtkoht leida, ostud ära teha ja edasi liikuda,” rääkis Vapajeva.

Lõunakeskuse sisekaardil on olemas nii 360-kraadine 3D vaade kui poodide ja meelelahutuskohtade tavakaart, mis näitab inimese asukohta ning liikumissuunda. Samuti saab kaardil orienteeruda kaubanduskeskuse erinevatel korrustel. 

Vapajeva sõnul on Lõunakeskus suur ala ja üles tuli pildistada enam kui kahe kilomeetri pikkune trajektoor. “Pildistamise tegid aeganõudvaks ja keeruliseks keskuses liikuvad inimesed. Pika säriaja ja särikahvliga pildistades saab küll ilusa pildikvaliteedi, aga liikuvad inimesed jäävad udused, mistõttu tuli tihti pikalt sobivat hetke oodata,” lisas Vapajeva.

Kokku tegi Google’i sertifitseeritud fotograaf Lõunakeskuse Street View jaoks 3156 pilti mahuga ligi 100 gigabaiti.

Street View (e.k tänavavaade) on Google’i teenus, mille kaudu näeb fotodena maailma eri paigus asuvaid tänavaid ja ehitisi ning järjest enam hooneid ka seestpoolt. Näiteks on rakenduses Colosseum, Versaille’ loss ja Valge Maja.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara