3. aprill 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

LPP Estonia kasvatas käivet pea 14 protsenti

Foto: Meeli Küttim
Suurema tarbijakindluse ja uute poodide toel suutis Eesti üks suuremaid riidemüüjaid LPP Estonia käivet kasvatada pea 14 protsenti.

Eestis peab ettevõte Reserved, Cropp, House, Mohito ja Sinsay kaubamärkidega poode. Käive kasvas möödunud aastal 20,3 miljonilt eurolt 23,2 miljonile. Ärikasum kasvas samal ajal 820 000 eurolt 940 000 eurole.

Käibekasvult lõi LPP Estonia üle oma konkurendid. Näiteks Baltika Eesti jaemüügi käive kasvas möödunud aastal 2 protsenti 19,1 miljoni euroni. Leedu Apranga käive Eestis kasvas aga 8,4 protsenti 39,4 miljoni euroni.

"Tarbijate lisandunud kindlustunne ja stabiilne majanduskeskkond oli soodne mahtude kasvuks," kirjutab ettevõtte juht Przemyslaw Lutkiewicz tegevusaruandes Optimistlikud ootused müügi kasvamise osas on tal ka tänavuse suhtes.

Möödunud aastal avas LPP Estonia uued poed Nautica keskuses ning renoveeris Rocca al Mare kauplused. Ühtekokku avati 6 kauplust ja uuendati kahte. Investeeringud läksid maksma 1,7 miljonit eurot.

Eelmise aasta kasumi otsustas ettevõte jäta jaotamata kasumisse.

Autor: Kristjan Pruul, Äripäev

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757