LPP Estonia kasvatas käivet pea 14 protsenti

LPP Estonia
LPP Estonia

Suurema tarbijakindluse ja uute poodide toel suutis Eesti üks suuremaid riidemüüjaid LPP Estonia käivet kasvatada pea 14 protsenti.

Eestis peab ettevõte Reserved, Cropp, House, Mohito ja Sinsay kaubamärkidega poode. Käive kasvas möödunud aastal 20,3 miljonilt eurolt 23,2 miljonile. Ärikasum kasvas samal ajal 820 000 eurolt 940 000 eurole.

Käibekasvult lõi LPP Estonia üle oma konkurendid. Näiteks Baltika Eesti jaemüügi käive kasvas möödunud aastal 2 protsenti 19,1 miljoni euroni. Leedu Apranga käive Eestis kasvas aga 8,4 protsenti 39,4 miljoni euroni.

"Tarbijate lisandunud kindlustunne ja stabiilne majanduskeskkond oli soodne mahtude kasvuks," kirjutab ettevõtte juht Przemyslaw Lutkiewicz tegevusaruandes Optimistlikud ootused müügi kasvamise osas on tal ka tänavuse suhtes.

Möödunud aastal avas LPP Estonia uued poed Nautica keskuses ning renoveeris Rocca al Mare kauplused. Ühtekokku avati 6 kauplust ja uuendati kahte. Investeeringud läksid maksma 1,7 miljonit eurot.

Eelmise aasta kasumi otsustas ettevõte jäta jaotamata kasumisse.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara