Hinnad püsisid veebruari tasemel

alkohol
Kuuga kallines kaupadest enim alkohoolsed joogid ja tubaka tooted

Tarbijahinnaindeksi muutus oli 2018. aasta märtsis võrreldes veebruariga 0,0% ja võrreldes eelmise aasta märtsiga 2,8%, teatab Statistikaamet.

Kaubad olid 2017. aasta märtsiga võrreldes 3,1% ja teenused 2,3% kallimad. Kaupade ja teenuste administratiivselt reguleeritavad hinnad on eelmise aasta märtsiga võrreldes tõusnud 7,5% ja mittereguleeritavad hinnad 1,5%.

2017. aasta märtsiga võrreldes mõjutas tarbijahinnaindeksit enim toidu ja mittealkohoolsete jookide 3,9% kallinemine, mis andis kogutõusust ligi kolmandiku. Sellest omakorda poole andis 7% kallinenud piim, piimatooted ja munad ning 11% kallinenud puuvili. Eluase ning alkohoolsed joogid ja tubakas andsid kumbki kogutõusust üle veerandi. Kodudesse jõudnud elekter oli 10,9% ja üür 8,5% kallim kui aasta varem. Mulluse märtsiga võrreldes on alkohoolsed joogid kallinenud 13,2% ja tubakatooted 6%. Mootorikütus andis kogutõusust kaheksandiku. Bensiin oli 7% ja diislikütus 5,1% kallim kui 2017. aasta märtsis. Toidukaupadest on mulluse märtsiga võrreldes enim kallinenud munad (42%), külmutatud puuvili ja marjad (31%) ning õlu (29%).

Viimati oli tarbijahinnaindeksi muutus võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 2,8% või väiksem 2017. aasta märtsis, kui see oli samuti 2,8%.

Veebruariga võrreldes oli märtsis tarbijahinnaindeksi suurim mõjutaja transport. Märtsiks ostetud lennukipiletid olid 7,9% odavamad kui veebruariks ostetud piletid ning mootorikütuse hinnad langesid 1,1%. Suuremat mõju kuumuutusele avaldasid veel kodudesse jõudnud elektri 1,7%, üüri 1,9% ning alkohoolsete jookide 1,4% kallinemine.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara