Klienditeenindus liigub automatiseerimise suunas

Indrek Vainu
Indrek Vainu

AlpaBluesi juht Indrek Vainu sõnas, et klienditeenindus liigubki palju automatiseerimise suunas ning pidevalt mõeldakse selle peale, kuidas inimeste elu veelgi mugavamaks muuta.

Vainu rääkis Teaduspargis Tehnopol toimunud innovatsiooniprogrammi Level 11 seminaril, kuidas klienditeeninduse automatiseerimises saab kasutada andmeid ja masinõpet, et õpetada algoritme inimeste küsimustest aru saama ja nendele vastama. “See loob võimalusi virtuaalsete assistentide ehk juturobotite ehitamiseks, mis on väga põnev valdkond,” selgitas Vainu.

Vainu tõi välja, et näiteks klienditeenindus liigubki väga palju automatiseerimise suunas ning pidevalt mõeldakse selle peale, kuidas inimeste elu veelgi mugavamaks muuta. “Tegemist on väga kiirelt areneva valdkonnaga ning nii mõneski mõttes suudavad süsteemid omavahel paremini suhelda ja juba teatud eeltöö ära teha enne kui inimene midagi arvuti või telefoni kaudu soovib teha. See omakorda muudab elu lihtsamaks,” rääkis Vainu. Tema sõnul liigume juturobotite ja masinatega suheldes just häälkäsklusel põhineva suhtluse poole. Ka AlphaBlues lõi hiljuti võimaluse oma toote kaudu häälkäskluse põhiseid süsteeme ehitada ning nüüd saab selle kaudu ka põhimõtteliselt oma Siri-laadse toote või teenuse ehitada.

Loe ITuudised.ee, mida rääkis SAP digilahenduste konsultant Roosi Mägi masinõppest

Osale arutelus

  • ITuudised.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara