Automüüja saab uue omaniku

Peugeot
Peugeot

Peugeot’ autode Eesti maaletooja KW Bruun Baltic saab peagi uue omaniku.

Praegu on KW Bruuni omanik Taani firma Interdan Bil, selgub konkurentsiametile esitatud koondumise teatest. Kontserni tulevikustrateegia on aga keskendunud eelkõige sõidukite müügile Taanis ja Rootsis, nii et siinse üksuse müük on samm laiemast plaanist.

Automüüja ostab ära Soomes registreeritud ettevõte Auto-Bon Oy, mille omanik on George Bassadone. Ärimehele kuulub ka Eestiski tegutsev Bassadone Automotive Nordic Oy, mille ettevõtted tegelevad Hyundai, Isuzu, Suzuki ja SsangYongi autode maaletoomise ning hulgimüügiga Baltikumis, sealhulgas ka Eestis. Lisaks impordivad need firmad siia ka varuosi ja autotarvikuid.

KW Bruuni turundusjuht Kerli Maro ütles märtsi lõpus Leedu ärilehele Verslo Žinios, et muudatused ei mõjuta Peugeot’ kliente ega kohalikke esindajaid.

Konkurentsiametile esitatud teate järgi soovib Auto-Bon tõsta Peugeot’ kaubamärgiga sõidukite müügi ja kogu kontserni tegevuse efektiivsust Baltikumis, ent ka laiemalt. „Bassadone Group on Euroopa vanim Peugeot’ edasimüüja, näeme omandamist loomuliku sammuna, et tõhustada koostööd tootjaga ja haarata uusi turge,“ vahendas Verslo Žinios Bassadone Automotive Nordicu juhatajat Anttis Ruhaneni.

Kui firma Bassadone grupiga liidetakse – tehing vajab veel konkurentsiameti heakskiitu –, hakkab ettevõte kandma Auto-Bon Balticu nime.

Loe pikemalt Äripäevast.

Osale arutelus

  • Märt Belkin
    Äripäeva ajakirjanik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Maxima otsib KAUPLUSTE FORMAADIJUHTI

Maxima Eesti OÜ

04. juuni 2018

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara