Autor: Maarit Eerme • 27. aprill 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Vii klientide ostukogemus uuele tasemele

Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee korraldab 29. mail omni-channeli teemalise seminari „Kuidas pakkuda klientidele suurepärast ostukogemust kõikides kanalites?“. Loe, miks tasub seminaril osaleda!

Kaupmeeste väljakutse on integreerida tavakauplus mobiili ja e-poe kasutajakogemusega, et luua laitmatu omni-channel lahendus. Seminaril räägimegi sellest, kuidas pakkuda klientidele suurepärast ostukogemust kõikides kanalites.

Kuidas teile tundub olukord kliendi seisukohast. Klient asub kauplusesse, leiab endale sobiliku toote, kuid suurust ei ole. Küsib teenindaja käest, et kas mõnes teises kaupluses on tema soovitud suurust. Saab vastuse, et on küll, kuid saame selle siia kauplusesse tellida. Tulge nädala pärast uuesti.

Kas klient on rahul sellise lahendusega? Miks ei oleks võinud teenindaja teha koos kliendiga tellimuse ära ja sobilik suurus saadetakse kliendile koju või kontorisse?

Seminaril saab vastused järgmistele küsimustele:

•Kuidas on ettevõtted edukalt omni-channeli lahendust enda ettevõttes rakendanud? Mis on õppetunnid ja head kogemused, mis nad sealt saanud on?

•Kuidas kliendid teevad ostuotsuse ehk mida peab teadma klientide ostukäitumise muutuste kohta?

•Milliseid lahendusi kasutatakse mujal maailmas ning kuidas võiks neid Eestis kasutada?

•Kuidas innovaatilisi muudatusi ettevõttes edukalt ellu viia?

•Kuidas panna kogu ettevõte ühte sammu astuma ja kuidas jaekaupluse teenindajad panna kasutama e-kauplust ühe müügivahendina?

Tutvu programmiga SIIN ning registreeru soodushinnaga SIIN.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757