Vii klientide ostukogemus uuele tasemele

Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee korraldab 29. mail omni-channeli teemalise seminari „Kuidas pakkuda klientidele suurepärast ostukogemust kõikides kanalites?“. Loe, miks tasub seminaril osaleda!

Kaupmeeste väljakutse on integreerida tavakauplus mobiili ja e-poe kasutajakogemusega, et luua laitmatu omni-channel lahendus. Seminaril räägimegi sellest, kuidas pakkuda klientidele suurepärast ostukogemust kõikides kanalites.

Kuidas teile tundub olukord kliendi seisukohast. Klient asub kauplusesse, leiab endale sobiliku toote, kuid suurust ei ole. Küsib teenindaja käest, et kas mõnes teises kaupluses on tema soovitud suurust. Saab vastuse, et on küll, kuid saame selle siia kauplusesse tellida. Tulge nädala pärast uuesti.

Kas klient on rahul sellise lahendusega? Miks ei oleks võinud teenindaja teha koos kliendiga tellimuse ära ja sobilik suurus saadetakse kliendile koju või kontorisse?

Seminaril saab vastused järgmistele küsimustele:

•Kuidas on ettevõtted edukalt omni-channeli lahendust enda ettevõttes rakendanud? Mis on õppetunnid ja head kogemused, mis nad sealt saanud on?

•Kuidas kliendid teevad ostuotsuse ehk mida peab teadma klientide ostukäitumise muutuste kohta?

•Milliseid lahendusi kasutatakse mujal maailmas ning kuidas võiks neid Eestis kasutada?

•Kuidas innovaatilisi muudatusi ettevõttes edukalt ellu viia?

•Kuidas panna kogu ettevõte ühte sammu astuma ja kuidas jaekaupluse teenindajad panna kasutama e-kauplust ühe müügivahendina?

Tutvu programmiga SIIN ning registreeru soodushinnaga SIIN.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara