Aprillis kasvas uute sõiduautode müük ligi kümme protsenti

Renault
Renault

Rahulikuma märtsikuu järel kasvas aprillis Eesti uute sõiduautode turg taas kiiremas tempos.

Eestis müüdi aprillikuu jooksul 2424 uut sõiduautot, mis ületas eelmise aasta aprilli müügi 9,9% võrra. Nelja kuu kokkuvõttes on tänavu Eesti automüüjad andnud klientidele üle 9056 uut sõiduautot ehk 13,9% rohkem kui mullu samal perioodil.

Kui märtsis olid väiksemad maasturid suurima osakaaluga segment, siis kevade saabudes tõusis populaarseimaks taas väiksem keskklass (22,9%). Aga jätkuvalt lähevad hästi kaubaks ka maasturid, nii keskmised (osakaal 21,9%) kui ka väiksemad (15%). Elektriautosid müüdi aprillis 17 ja hübriide 127. Gaasiseadmega (CNG ja LPG) sõiduautosid osteti vastavalt 20 ja 10. Aprillis moodustasid kõigist esmaregistreeritud sõiduautodest uued 55%. Eksporti läks 45 autot.

Automarkidest vallutasid edetabeli tipu taas Toyota ja Škoda, millised müüdi vastavalt 377 ja 370 sõiduautot. Kolmandaks populaarseim oli aprillis Renault 218 müüdud autoga. Mudelite poolel oli edukaim Škoda Octavia, milliseid aprillis müüdi 101. Järgnesid kaks Toyota mudelit RAV4 ja Avensis, vastavalt 98 ja 87.

Kerge languse järel märtsis, kasvas aprillis taas ka uute tarbesõidukite müük ja seda 9,3% võrra. Nelja kuu jooksul kokku on aga tänavu müüdud 2264 uut tarbesõidukit ehk 8,4% rohkem kui eelmisel aastal samal perioodil. Automarkidest oli populaarseim Citroen 82 müüdud sõidukiga, järgnesid Škoda (76) ja Peugeot (72). Veokite segmendis olid aprillis edukaimad Scania ja Volvo, milliseid läks kaubaks vastavalt 26 ja 23 veokit.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara