Selgusid parima teeninduskvaliteediga Eesti suurettevõtted

RAIT Faktum & Ariko viis selle aasta alguses läbi uuringu „Suurettevõtete teenindus“, mille raames küsiti eestlastelt tagasisidet kohalike suurfirmade teeninduskvaliteedi kohta.

Küsitluses vaadeldi kokku 13 kohalikku ettevõtet nii panganduse (Swedbank, SEB, LHV Pank, Luminor Pank, Coop Pank), telekommunikatsiooni (Telia, Tele2, Elisa, Levikom, Starman, nüüdseks Elisa), energeetika (Eesti Energia, Eesti Gaas) kui posti- ja logistikateenuste (Omniva) sektorist.

Uuringu valimiks oli 1003 täiskasvanut vanusevahemikus 15-74 aastat ning valim kujundati üleriigiliselt esinduslikuna piirkonna, soo, vanuse ja rahvuse lõikes.

Teeninduse meeldivuse keskmiste hinnangute (süsteemiga 5-3-1) järgi saavutas parima tulemuse Telia. Teisele kohale asetus Eesti Gaas ning kolmandal SEB. Swedbank langes eelmise aasta kolmandalt kohalt neljandale kohale.

Kliendi probleemide lahendamise ladususes oli parim LHV Pank ning seejärel Swedbank ja Telia. Kahe näitaja kokkuvõttes said parimad tulemused Eesti Gaas, LHV, SEB, Swedbank, Telia.

Suurettevõtetele antud hinnangud mõlemas näitajas on viimastel aastatel olnud pigem kergelt langeva trendiga. Selles on vaieldamatult oma osa ka tarbijate üha kasvavatel ootustel teeninduse kvaliteedile ühiskonnas tervikuna.

Soovitusindeksi (NPS) kohaselt oli parim Telia, millele järgnesid pangad Swedbank, SEB ja LHV.

RAIT Faktum & Ariko ajalugu ulatub 1993. aastasse ning nüüdseks kuulutakse Pan-Balti uuringfirma RAIT Group koosseisu. Eelmise aasta lõpus ühines Rait Groupiga ka GfK Baltikumi üksus.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara