Maxima reformib "Lööme hinnad alla" programmi

Kristina Mustonen
Kristina Mustonen

Möödunud aasta oktoobrist alustas jaekaubandusturu hinnaliider Maxima hinnaprogrammiga “Lööme hinnad alla”. Jaeketi ostuanalüüs näitab, et kliendid on saanud seitsme kuu jooksul 3 miljonit eurot rahalist võitu. Nüüd plaanitakse programmi viia sisse muudatused.

Maxima klientide ostustatistika näitab, et jätkuva elutempo kiirenemine on toonud kasvu ostukorvi. „Inimesed ostavad rohkem, et ei peaks mitu korda nädalas poes käima. Samuti näitab ostukorvi sisu, et valikutel lähtutakse tervislikkusest ja üha rohkem on saanud loomulikuks valmisolek osta tooteid kallima hinnaga kaubakategooriatest,“ rääkis Maxima Eesti kommertsdirektor Kristina Mustonen hinnaprogrammi „Lööme hinnad alla“ analüüsist.

Mustonen nimetas kategooriad, milles on hinnaprogrammi raames enim oste tehtud. „Esikohal on kohupiimatooted, sellele järgneb veekategooria, juustud, mahlad ja toores linnuliha võtab esiviisiku kokku,“ märkis kommertsdirektor ostjate meeliskategooriad, mis näitavad ostjate tuginemist tervislikule valikule. „Kui kohupiimatoodetest rääkida, siis selle seitsme kuuga oleme müünud püsivalt soodsa hinnaga ehk 19 senti maksvaid kohukesi üle 2 miljoni,“ tõi ta näite juurde.

Jaeketil on selgunud tooted, millele ei kasvatanud tavapärasest kõrgemat ostuhuvi ka odav püsihind. „Ostuanalüüs näitab, et Maxima kliendid lubavad endale heameelega kallima kaubakategooria tooteid ja kohati ei olda hinnatundlikud. Näiteks valmis liha- ja kalatooteid ja jäätiste kategooria puhul ostetakse neid hoolimata sellest, kas seda saab fikseeritud hinnaga või mitte,“ tõdes Mustonen.

Hinnaprogrammis toimub muudatus

Kommertsdirektor andis ühtlasi teada, et jaekett stardib 9. maist uue kuue ja sisu saanud programmiga, mille aluseks on „Lööme hinnad alla“ raames kogunenud väärtuslik klientide ostustatistika. Parimate hindadega klientide poolt enim ostetud tooted on kõikides Maxima kauplustes kolmapäevast alates kajastatud siltidega „Alati odavalt“. Ühtlasi lõpetab kolmapäevast algav „Alati odavalt“ senise „Lööme hinnad alla“ programmi ja saab ostuanalüüsist tuleneva ajakohastuse.

„Alati odavalt on väga suupärane sõnastus ja see aitab meil veelgi tugevamalt kinnistada Maxima kliendile teadmist, et meie jaeketist saab ta turu soodsaima hinnaga ostukorvi. Kõik klientide meeliskategooriad on esindatud alati odavalt hindadega ja tuginevad püsivalt soodsate hindadega programmi analüüsile. Kui tõin ennist näite 19 sendiste kohukeste kohta, siis need leiab nüüd uue märgisega, kuid hind on jätkuvalt sama,“ lisas Mustonen.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara