Autor: Kaubandus.ee • 15. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

BonBon Lingerie tooted jõudsid Singapuri kaubamajja

Foto: BonBon Lingerie
BonBon Lingerie on astunud Aasia turule, olles esimese Eesti brändina esindatud esmaklassilises Takashimaya kaubamajas Singapuris.

Põhjaliku eeltöö tulemusel saadud võimalus Takashimayas pop-up kaupluse avamiseks ja oma kollektsioonide esitlemiseks osutus BonBon Lingerie jaoks menukaks. Edukas ettevõtmine pälvis kaubamaja tähelepanu ja tunnustuse ning BonBon Lingeriele eraldati alaline pind premium lingerie osakonnas. Aasia kultuuriga kohanemisel on rolli mänginud tugev meeskond, kes ühtlasi abistas uuele turule sisenemisel. BonBon Lingerie luksusliku pesu promootorid on miss ja missis Singapore.

BonBon Lingerie on esimene Eestis toodetud pesu bränd, milles mugavus põimub naiselikkusega ja mis valmib käsitööna täiuslike lõigete ja kvaliteetsete kangaste harmoonias.

BonBon Lingerie edasised plaanid on koostöös parimate partneritega laieneda ka teistesse Aasia riikidesse. Tulemas on põnevad ajad nii BonBonile kui ka uued võimalused tutvustada silmapaistvat Eesti loomingut Aasias.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757