E-Selveri püsiklient hoidis aastaga kokku üle saja tunni

E-Selveri kaubikud
E-Selveri kaubikud

Aastaga on e-Selveri kullerid kaupade kojuveoks läbinud pool miljonit kilomeetrit, hoides klientidele aastas kokku üle saja tunni vaba aega.

„Selver alustas aasta eest esimese poeketina üleminekut enda kullerteenusele, et teeninduspiirkondade laiendamisel tekiks suurem paindlikkus ja operatiivsus. Tänu oma kulleriteenuse käivitamisele saame e-poe arendusi paremini ellu viia,“ ütles Selveri e-kaubanduse juht Gunnar Obolenski.

Selver toimetab Tallinna ja Pärnu piirkonna klientidele kaupa otse koju või kontorisse iga päev kümne kaubikuga.

„Alates e-Selveri teenuse avamisest on ostude arv ja käive igal aastal kahekordistunud – ajavõit on e-kaubanduse selge eelis ning kliendid on seda märganud. Kui keskmiselt kulub kogu poeskäigu protsessile umbes tund, siis kogenud kasutajal läheb e-Selveri keskkonnas tellimuse esitamiseks keskmiselt vaid 15 minutit. Tänu kojuveole hoiab e-Selveri püsiklient aastas kokku terve nädala jagu ärkveloleku aega,“ ütles Obolenski.

Võrreldes tavapoe ostukorviga ostetakse e-Selverist rohkem puu- ja köögivilju ning lastetooteid, näiteks on pea igas teises ostukorvis mähkmed. Palju ostetakse ka neid kaupu, mida endal on ebamugav ja raske tassida, näiteks karastusjoogid, lemmikloomade toit ja kassiliiv. Samas tellitakse e-poest vähem alkoholi, tubakatooteid ja snäkke.

„Kojuveo teenuse kasutamisega aitab iga e-Selveri klient kaasa liiklus- ja parkimiskoormuse vähendamisele, hoides ökoloogilise jalajälje väiksemana,“ ütles ta.

Selver avas toidu-, tööstus- ja esmatarbekaupade e-poe 9. novembril 2015. aastal. Eelmise aasta mais alustas Selver iseseisva kullerteenuse osutamist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara