„Selver alustas aasta eest esimese poeketina üleminekut enda kullerteenusele, et teeninduspiirkondade laiendamisel tekiks suurem paindlikkus ja operatiivsus. Tänu oma kulleriteenuse käivitamisele saame e-poe arendusi paremini ellu viia,“ ütles Selveri e-kaubanduse juht Gunnar Obolenski.
Selver toimetab Tallinna ja Pärnu piirkonna klientidele kaupa otse koju või kontorisse iga päev kümne kaubikuga.
„Alates e-Selveri teenuse avamisest on ostude arv ja käive igal aastal kahekordistunud – ajavõit on e-kaubanduse selge eelis ning kliendid on seda märganud. Kui keskmiselt kulub kogu poeskäigu protsessile umbes tund, siis kogenud kasutajal läheb e-Selveri keskkonnas tellimuse esitamiseks keskmiselt vaid 15 minutit. Tänu kojuveole hoiab e-Selveri püsiklient aastas kokku terve nädala jagu ärkveloleku aega,“ ütles Obolenski.
Võrreldes tavapoe ostukorviga ostetakse e-Selverist rohkem puu- ja köögivilju ning lastetooteid, näiteks on pea igas teises ostukorvis mähkmed. Palju ostetakse ka neid kaupu, mida endal on ebamugav ja raske tassida, näiteks karastusjoogid, lemmikloomade toit ja kassiliiv. Samas tellitakse e-poest vähem alkoholi, tubakatooteid ja snäkke.
„Kojuveo teenuse kasutamisega aitab iga e-Selveri klient kaasa liiklus- ja parkimiskoormuse vähendamisele, hoides ökoloogilise jalajälje väiksemana,“ ütles ta.
Selver avas toidu-, tööstus- ja esmatarbekaupade e-poe 9. novembril 2015. aastal. Eelmise aasta mais alustas Selver iseseisva kullerteenuse osutamist.