Circle K tõstis teenindajate palku kuni üheksa protsenti

Circle K Eesti AS tõstis alates maist neljandat aastat järjest müüjate ja klienditeenindajate põhipalku olenevalt tööstaažist ja töökoha asukohast kuni üheksa protsenti.

Proportsionaalselt suurenesid ka põhipalgast sõltuvad lisatasud – öötöö lisatasu, ületunni tasu ning riiklikel pühadel töötamise lisatasu.

“Meie ettevõtte identiteedi keskmes on klienditeenindaja, soovime pakkuda parimat teenindust, olla teeninduse kvaliteedi etaloniks Eestis. Seetõttu oleme üheks suunanäitajaks ka teenindaja palga kujundamisel ning tõstsime palkasid Eesti keskmisest palgatõusust kiiremini,” märkis Circle K personalidirektor Hedi Nurme-McDonald.

Circle K Eesti müüjate sisendipalk tõusis rohkem kui eelmisel aastal ehk Tallinnas, Harjumaal ja Raplamaal 8,2 protsenti ning mujal Eestis 8,7 protsenti. Ettevõte tunnustab jätkuvalt ka pikaajalise staažiga töötajaid, kes on oma ametikohal töötanud kolm või enam aastat.

Circle K jätkab ka kuupõhise boonuse maksmist nii müüja-klienditeenindaja, vanemmüüja kui teenindusjaamade asetäitjatele – müügiboonused moodustavad arvestatava osa töötasust ning võivad ulatuda 40 protsendini põhipalgast.

Eraldi lisatasud on ette nähtud teenindusjaamades, kus klientide külastatavus ja sooja toidu müük on kõrgem. Uue kompensatsioonina käivitati sel aastal transpordikulude hüvitamine nendele teenindusjaama töötajatele, kelle töökoht asub asulatest väljaspool ja kuhu ei ole võimalik mõistliku aja jooksul ühistranspordiga tööle jõuda.

Circle K Eesti AS on üks Eesti suurimaid mootorikütuste jaemüüjaid, mis omab ja opereerib 59 täisteenindus- ja 17 automaatjaama ning üht mugavuspoodi. Ettevõttes töötab ligi 700 inimest, neist enamus teenindusjaamades. Kantar Emor 2017. aasta suurettevõtete maineuuringu põhjal on Circle K mainekaim ettevõte Eestis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara